مدیر محصولات بین‌المللی کونامی در خصوص مشخصات اجرای PES 2018 بر روی ایکس‌باکس وان و احتمال عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ می‌گویدمدت‌ زیادی است که سری Pro Evolution Soccer شرکت کونامی، چند قدم از رقیبش، سری FIFA، عقب مانده است اما این موضوع باعث نشده تا کونامی برای پیشرفت، دست از تلاش بردارد. PES […]

نسخه ایکس‌باکس وان PES 2018 با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰fps اجرا خواهد شد | تکلیف نسخه سوییچ مشخص نیست

مدیر محصولات بین‌المللی کونامی در خصوص مشخصات اجرای PES 2018 بر روی ایکس‌باکس وان و احتمال عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ می‌گویدمدت‌ زیادی است که سری Pro Evolution Soccer شرکت کونامی، چند قدم از رقیبش، سری FIFA، عقب مانده است اما این موضوع باعث نشده تا کونامی برای پیشرفت، دست از تلاش بردارد. PES 2018 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اضافه کردن بخش‌هایی مانند حالت بازی ۲v2 و ۳v3 در کنار انتخاب تصادفی بازی، سعی کرده جدیدترین نسخه سری PES را ارتقا دهد.

در مصاحبه با gamingbolt، مدیر محصولات بین‌المللی کونامی، آدام باتی، اعلام کرده است که نسخه ایکس‌باکس وان بازی PES 2018 با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰FPS اجرا خواهد شد:

در حال حاضر باید بگویم که نسخه ایکس‌باکس وان بازی هنوز به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰FPS نرسیده. نه، هنوز به آن جا نرسیده‌ایم. در حال حاضر این اتفاق امکان پذیر نیست. البته این بدین معنی نیست که این اتفاق هرگز رخ ندهد. نسخه ایکس‌باکس وان قطعا به این اعداد خواهد رسید.

باتی همچنین در خصوص طرفداران نینتندو، که از سال ۲۰۱۳ هنوز نسخه مخصوص PES را دریافت نکرده‌اند، گفت:

اگر نظر شخصی من را بپرسید، می‌گوییم که از این اتفاق استقبال می‌کنم. به شخصه عاشق نینتندو سوییچ هستم. در حال حاضر ما فقط بازی را معرفی کرده‌ایم. نمی‌خواهم با قاطعیت بگویم “نه” چرا که چیزی معلوم نیست. همچنین نمی‌توانم بگویم “بله” چون این حرف هم درست نیست. سوال بسیار سختی است. به شما قول می‌دهم که تمام توسعه‌دهندگان مانند ما هستند. همه آن‌ها [به سوییچ] نگاه می‌کنند و با خودشان می‌گویند که آن  فوق‌العاده است.

Pro Evolution Soccer 2018 روز ۱۸ سپتامبر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و کامپیوتر‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa