گروه NPD نتایج فروش ماه ژوئن کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی در ایالات‌متحده را منتشر نمود. پلی‌استیشن ۴ و Tekken 7 در صدر… امروز گروه NPD آمار و ارقام مرتبط با فروش کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی در ایالات‌متحده را منتشر کرد. براساس گزارش‌های انتشار یافته کنسول پلی‌استیشن ۴ جایگاه نخست فروش سخت‌افزارها را در ماه ژوئن بخود اختصاص داده […]

گزارش NPD از ماه ژوئن: پلی‌استیشن ۴ و Tekken 7 در صدر بازار ایالات‌متحده

گروه NPD نتایج فروش ماه ژوئن کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی در ایالات‌متحده را منتشر نمود. پلی‌استیشن ۴ و Tekken 7 در صدر…

امروز گروه NPD آمار و ارقام مرتبط با فروش کنسول‌ها و بازی‌های ویدئویی در ایالات‌متحده را منتشر کرد. براساس گزارش‌های انتشار یافته کنسول پلی‌استیشن ۴ جایگاه نخست فروش سخت‌افزارها را در ماه ژوئن بخود اختصاص داده است. پر فروش‌ترین مدل پلی‌استیشن ۴ در ماه گذشته CUH-2000 اسلیم طلایی رنگ، ۱ ترابایتی بوده است. لازم بذکر است ماه گذشته بهترین ماه ژوئنی بوده که پلی‌استیشن ۴ تا به امروز تجربه کرده است.

فروش کنسول نینتندو سوئیچ نیز در بازار ایالات‌متحده با افزایش ۱۹ درصدی همراه بوده، اما درکل فروش کنسول‌های قابل حمل در مقایسه با همین بازه در سال گذشته (ژوئن ۲۰۱۶) با کاهش فروش شدید ۴۰ درصدی مواجه شده‌اند. در ادامه می‌توانید ۲۰ بازی پرفروش ماه ژوئن در بازار ایالات‌متحده را مشاهده نمائید:

  1. Tekken 7
  2. Injustice 2
  3. Grand Theft Auto V
  4. Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy
  5. Arms (شامل فروش دیجیتالی نمی‌باشد)
  6. The Legend of Zelda: Breath of the Wild (شامل فروش دیجیتالی نمی‌باشد)
  7. Mario Kart 8 (شامل فروش دیجیتالی نمی‌باشد)
  8. Overwatch  (فروش دیجیتالی نسخه رایانه‌های شخصی مورد محاسبه قرار نگرفته است)
  9. NBA 2K17
  10. Horizon Zero Dawn
  11. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
  12. Call of Duty: Black Ops III
  13. MLB 17: The Show
  14. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  15. Call of Duty: Infinite Warfare
  16. Battlefield 1
  17. Minecraft
  18. The Elder Scrolls Online: Morrowind (شامل فروش دیجیتالی نمی‌باشد)
  19. FIFA 17
  20. Forza Horizon 3

به مانند هر ماه، رتبه‌بندی بازی‌ها دقیق نمی‌باشند، زیرا فروش دیجیتالی برخی پلتفرم‌ها (بیشتر عناوین نینتندو) برای محاسبه آمار در نظر گرفته نشده‌اند. در این ماه دو عنوان مبارزه‌ای Tekken 7 و Injustice 2 جایگاه اول و دوم را بخود اختصاص داده‌اند. شاید از دهه نود میلادی و دوران اوج عناوین مبارزه‌ای کمی فاصله گرفته باشیم، اما آمار و ارقام منتشر شده از فروش این عناوین می‌تواند امیدبخش باشد.

منبع متن: gamefa