عنوان Yakuza 0 بازی فوق‌العاده ای بود و به مانند دروازه‌ای برای ورود این سری بازی برای طرفدران غربی خود بود. حال طرفداران منتظر دنباله‌ای برای این سری هستند تا با ادامه داستان Kiryu (شخصیت قهرمان بازی) همراه شوند. خبر خوش برای طرفداران این عنوان این است که لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانند چرا که عنوان Yakuza Kiwami (بازسازی اولین نسخه این سری) بزودی منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، این بازی در تاریخ 29 اوت (7 شهریورماه) در اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. ساعاتی پیش شرکت Sega با انتشار تریلری جدید از این عنوان به طرفداران خود گفت که منتظر چه چیزی باشند. هر کس که تاکنون شانس تجربه این عنوان را داشته است با دیدن این تریلر مواردی را مشاهده خواهد کرد که قبلا هم در این سری وجود داشته‌اند. در این تریلر شاهد انواع حرکات مبارزه‌ای Kiryu هستیم.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

عنوان Yakuza 6 در آذرماه سال گذشته در ژاپن عرضه شد و عرضه جهانی آن به ابتدای سال 2018 (بعد از دی‌ماه سال جاری) موکول شد. Yakuza 6 پایان داستان Kiryu شخصیت قهرمان این سری بود. عنوان Yakuza Kiwami انتشار بعدی از این سری بازی خواهد بود.

منبع متن: pardisgame