تا مدت‌ها به نظر می‌رسید که قرار نیست دنباله‌ای برای فیلم Pacific Rim ساخته شود ولی درنهایت مشخص شد که این فیلم با نام Pacific Rim: Uprising ساخته می‌شود و در اسفندماه سال جاری اکران خواهد شد. اولین تیزر رسمی از این فیلم امروز منتشر شد.

دانلود SD - دانلود HD

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، این فیلم در تاریخ 28 فوریه 2018 برابر با 7 اسفندماه سال جاری به روی پرده سینما خواهد رفت. از ستارگان این فیلم می‌توان به Scott Eastwood, Zhang Jin , Cailee Speany, Jing Tian اشاره کرد. کارگردانی این اثر بر عهده Steven S.DeKnight است که سابقا کارگردانی سریالی مشهور Daredevil و تهیه‌کنندگی چندین عنوان دیگر را در کارنامه‌اش دارد.

ساخت این فیلم به مدت چند سال با مشکل روبه‌رو بود. کارگردانی این اثر در ابتدا به گیلرمو دل‌تورو محول شده بود اما بعدا به دنایت منتقل شد. هر چند دل‌تورو همچنان تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد. در ماه فروردین‌ماه همین سال دل‌تورو از تجربه کار با دنایت صحبت کرده بود.

گیلرمو دل‌تورو در مصاحبه با Indiewire گفته بود: "انتخاب او (به عنوان کارگردان) واقعا انتخاب خوبی بود. منظورم این است که من کار او و آنگونه که آن را انجام می‌دهد را دوست دارم. واقعا فکر میکنم که او خیره‌کننده است. کارگردانی را خودش به تنهایی و به‌گونه‌ای متفاوت انجام می‌دهد که من آن را دوست دارم."

"وقتی در حال انجام دادن تهیه‌کنندگی این اثر هستم سعی می‌کنم آن را طوری انجام ‌دهم که می‌پسندم. به همه ‌گفته‌ام که تهیه‌کنندگی بر عهده من است پس اگر به من نیاز داشتید قطعا در کنارتان خواهم بود و غیر اینصورت در کارتان دخالت نخواهم کرد. تنها کاری را انجام خواهم داد که به من محول شده است."

لازم به ذکر است که در ابتدای همین هفته تریلر فیلم ساخته گیلرمو دل‌تورو نیز منتشر شد. این فیلم The Shape Of Water نام دارد و در سبک درام و فانتزی ساخته شده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame