در Splatfest بعدی بازی Splatoon شما باید از بین تیم‌های مایونز و کچاپ یکی را انتخاب کنید. بازی‌بازان اولین Splatfest از بازی Splatoon 2 را در آخر هفته گذشته تجربه کردند که به بازی‌بازان این اجازه را می‌داد که بین تیم بستی و تیم کیک یکی را انتخاب کنند و برای برتری خودشان و تیمشان […]

Splatfest بعدی از بازی Splatoon 2 معرفی شد

در Splatfest بعدی بازی Splatoon شما باید از بین تیم‌های مایونز و کچاپ یکی را انتخاب کنید.

بازی‌بازان اولین Splatfest از بازی Splatoon 2 را در آخر هفته گذشته تجربه کردند که به بازی‌بازان این اجازه را می‌داد که بین تیم بستی و تیم کیک یکی را انتخاب کنند و برای برتری خودشان و تیمشان در این رقابت، تلاش کنند. امروز نینتندو تاریخ Splatfest بعدی این بازی را اعلام کرد و بدین ترتیب مشخص شد که آن هم حول محور غذا جریان دارد. این شرکت در توییتر خود اعلام کرد که Splatfest بعدی بازی Splatoon 2 در اروپا و آمریکای شمالی نیز به شما دو انتخاب می‌دهد. در این Splatfest، شما باید بین تیم‌های مایونز و کچاپ یکی را انتخاب کنید و با آن از سایر رقبای خود پیشی بگیرید. طبق چیزی که در توییتر نینتندو آمده است، این Splatfest در اولین هفته از ماه آگوست اتفاق خواهد افتاد. به غیر از این که این Splatfest در پایان هفته‌ی اولین هفته از ماه آگوست اتفاق خواهد افتاد، نینتندو جزئیات بیشتری از آن هنوز اعلام نکرده است.

Splatfest یک ویژگی جذاب است که از نسخه اول بازی Splatoon به این سری بازگشته است. این رویداد‌ها به صورت منظم جریان دارند و به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهند که از بین دو تیمی که کاملاً با هم در تضاد هستند، یکی را انتخاب کنند و برای تیمشان امتیاز کسب کنند. در حالی که Splatfestها معمولاً در سراسر دنیا به صورت هم‌زمان و در یک روز جریان دارند، اما ممکن است در برخی مناطق با کمی فاصله زمانی برگذار شوند. به عنوان مثال یکی از تفاوت‌هایی که Splatfestها در یک منطقه با منطقه دیگر داشتند، می‌توان به این مورد اشاره کرد که در آخرین رویدادی که برگذار شد، بازی‌بازان در اروپا و آمریکای شمالی باید بین تیم‌های بستنی و کیک، تیم خود را انتخاب می‌کردند در حالی که در ژاپن انتخاب بازی‌بازان بین تیم‌های موسیقی راک و موسیقی پاپ جریان داشت و بازی‌بازان ژاپنی باید از بین دو تیم متفاوت نسبت به سایر مناطق، تیم خود را انتخاب می‌کردند.

Splatoon 2 به‌تازگی به صورت انحصاری برای کنسول جنجال برانگیز نینتندو، یعنی سوییچ متشر شده است. همانطور که در جریان هستید، مدتی پیش هم نمرات این عنوان منتشر شدند که با مراجعه به این آدرس می‌توانید نمرات این عنوان را مشاهده بفرمایید. لازم به ذکر است که وبسایت معتبر گیم‌اسپات هم به این بازی نمره قابل قبول ۸ را داده است که در بخش‌هایی از آن به این موضوع اشاره شده بود که این عنوان شباهت زیادی به نسخه اول خود دارد اما تمامی تغییرات بازی اعم از تغییرات بزرگ و بنیادی و یا تغییرات کوچک و جزئی، در نهایت باعث خواهند شد که شما از این عنوان لذت کافی را ببرید. همچنین این وبسایت در نقد خود به این موضوع اشاره داشت که اگر نسخه اول آن را بازی‌ کردید و از طرفداران ویژه آن هستید، این عنوان برای شما بسیار جذاب خواهد بود و اگر هم نسخه اول را بازی نکرده‌اید، این بهترین فرصت است که با این عنوان بیشتر آشنا شوید و از تجربه آن لذت ببرید.

منبع متن: gamefa