سریال تلوزیونی Halo هم‌چنان با همکاری استیون اسپیلبرگ در دست ساخت است

چندین سال پیش، Microsoft اعلام کرد که با همکاری "استیون اسپیلبرگ" و شبکه Showtime (پخش‌کننده سریال‌هایی نظیر Dexter و Shameless) یک سریال تلوزیونی براساس Halo ساخته خواهد شد. از آن‌جایی که از آن زمان تاکنون دیگر صحبتی در این مورد نشده است، شاید بعضی گمان کنند که این پروژه لغو و کنسول شده است در حالی که این موضوع درست نیست. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Mspoweruser به تازگی یکی از سخنگویان Microsoft در این مورد صحبت کرده است:

"پیشرفت در سریال تلوزیونی Halo هم‌چنان ادامه دارد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که در کنار تیمی از شرکای خلاق (استیون اسپیلبرگ و شبکه Showtime) این کار را به نحو درست و صحیح انجام می دهیم. این کار به ما در ساخت سریالی شایسته برای طرفداران کمک خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن وجود ندارد. "

برای آن‌هایی که منتظر دیدن این همکاری هستند، این خبر بسیار خوبی است. Halo دارای دنیایی بسیار عظیم با هزاران امکان و اتفاق مختلف است و دلیل اینکه چرا 343 Industries و شرکای‌شان می‌خواهند از نهایت زمان‌شان استفاده کنند کاملاقابل درک است. همان‌طور که می‌دانید معمولا فیلم‌ها و سریال‌هایی که براساس بازی‌های ویدئویی ساخته می‌شوند، کیفیت خوبی ندارند و در اکثر اوقات ناامیدکننده ظاهر می‌شوند و کسی نمی‌خواهد ببیند که این اتفاق برای سری Halo نیز رخ می‌دهد. امیدواریم در آینده اخبار بیشتری پیرامون این پروژه منتشر شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

منبع متن: pardisgame