سه سال پیش بود که عنوان Dying Light برای کنسول‌های نسل هشت و رایانه‌شخصی عرضه شد. با این وجود بازی همچنان تعداد بازی‌بازان فعال بالایی دارد و در هر هفته حدود ۵۰۰ هزار نفر به تجربه بازی می‌پردازند. با وجود چنین محبوبیت پس از گذشت سه سال عرضه، استودیوی تکلند اعلام داشته که بازی را ۱۰ […]

Dying Light تا یک سال آینده محتوای رایگان دریافت می‌کند

سه سال پیش بود که عنوان Dying Light برای کنسول‌های نسل هشت و رایانه‌شخصی عرضه شد. با این وجود بازی همچنان تعداد بازی‌بازان فعال بالایی دارد و در هر هفته حدود ۵۰۰ هزار نفر به تجربه بازی می‌پردازند. با وجود چنین محبوبیت پس از گذشت سه سال عرضه، استودیوی تکلند اعلام داشته که بازی را ۱۰ محتوای رایگان دیگر پشتیبانی می‌کند.

هنوز کار Dying Light به پایان نرسیده. بازی تا سال آینده ۱۰ محتوای الحاقی رایگان دریافت می‌کند. محتواهای رایگان تا ۱۲ ماه آینده به صورت مستمر برای بازی عرضه می‌شوند و شامل دشمنان جدید، رویدادهای تازه در بازی، مکان‌های تازه و به گفته تکلند «خیلی چیزهای دیگر». تمامی این محتواها رایگان خواهد بود و شما نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید. محتواها برای هر سه پلتفرم فعال بازی که شامل ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌شخصی است، منتشر خواهد شد.

نخستین محتوای رایگان بازی Dying Light که نام Drop #0 شناخته می‌شود، در هفته آینده برای هر سه پلتفرم بازی انتشار می‌یابد. در ادامه می‌توانید بیانیه شرکت تکلند را مشاهده کنید.

محتوای رایگان Drop #0 تنها قسمت کوچکی از بروزرسان‌های‌ آینده بازی است که در دشمنان تازه‌ای را معرفی خواهد کرد. Drop #0 بخشی از ۱۰ محتوای رایگان ما نیست و تنها مقدمه آن خواهد بود.

در ادامه استودیوی سازنده اعلام داشت که آن‌ها رویدادهای داخل بازی بیشتری را در این ۱۲ ماهه آغاز می‌کنند و هر سه ماه تا چهار رویداد در بازی ایجاد می‌شود. این پایان ماجرا نیست، استودیوی تکلند اعلام داشته که برای بازی نیز بروزرسان‌هایی در نظر دارد و براساس بازخورد طرفداران مشکلات گیم‌پلی و باگ‌های باقی مانده را حل می‌کند. استودیوی تکلند به‌خوبی از بازی Dying Light پشتیبانی کرده و در گذشته نیز شاهد انتشار بروزرسانی بودیم که به کل گرافیک بازی را بهبود می‌بخشید.

در دیگر اخبار Dying Light شاهد آن بودیم که در قسمت جدید کراس‌آورهای عنوان Rocket League، استودیوی سایانیکس به سراغ عنوان Dying Light رفت.  استودیوی سایانیکس با همکاری استودیوی تک‌لند، تصمیم به ساخت آیتم‌ها و وسایلی با پس‌زمینه عنوان Dying Light برای Rocket League گرفت که در به‌روزرسانی ماه ژوئن این بازی، بازی‌بازان توانستند آنتن‌های گاز تانک و دایینگ لایت را برای همه پلتفرم‌ها و البته به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین استودیوی تک‌لند به جمع ناشرین پیوست و از این پس بازی‌های خود را انتشار می‌دهد. شرکت تکلند در سال ۱۹۹۱ تاسیس و تا سال ۲۰۰۶ سازنده اصلی عنوان Call of Juarez برای رایانه های شخصی بود.

در دیگر اخبار استودیوی تک‌لند، طبق گزارشات منتشر شده سازندگان Dying Light در حال کار برروی دو بازی جدید هستند. پاول مارچیوکا به عنوان مدیر عامل و موسس تک‌لند در یک مصاحبه مطبوعاتی لهستانی گفت:

ما در حال کار برروی نه یکی، بلکه دو عنوان جدید هستیم.

وی همچنین ادامه داد:

ما تخمین زده‌ایم که به‌طور کلی بودجه ساخت ‌آن‌ها تقریبا ۷۷ میلیون دلار است بنابراین می‌توان آن‌ها را AAA نامید.

تیم‌های وروتسواف و ورشوی تک‌لند هر کدام وظیفه ساخت یکی از این پروژه‌ها را دارند و استودیویی که در شهر ونکوور قرار دارد هم برای آن‌ها پشتیبانی فراهم می‌کند. تک‌لند قصد دارد هر دو عنوان را ظرف دو سال به انتشار در آورد.

مارچیوکا طی یک صحبت مستقیم با GamePressure.com تایید کرد که یکی از این دو پروژه قرار است تا یک IP کاملا جدید باشد. توضیحات وی در این رابطه:

یک بازی فانتزی به‌همراه یک جهان باز بزرگ و عناصر نقش‌آفرینی!

بازی همچنین از بخش تک‌نفره و Co-Op چندنفره هم پشتیبانی می‌کند. او همچنین تایید کرد که این یک بازی تکامل یافته از Hellraid نخواهد بود. طبق پیشبینی‌ها تصور می‌شد این شرکت بازی جدیدش را در E3 امسال معرفی کند که اتفاقی نیوفتاد. با این حال احتمال معرفی بازی در گیمزکام ۲۰۱۷ وجود دارد. دومین پروژه مرموز می‌تواند مربوط به Hellraid یا ادامه Dying Light باشد.

عنوان Dying Light هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ است. محتوای داستانی نیز با نام The Following هم برای بازی عرضه شده بود که مناطق جدیدی درکنار وسیله نقلیه‌ای به بازی اضافه می‌کرد.

منبع متن: gamefa