شرکت کپکام، تصاویر و اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Haggar ،Nemesis ،Frank West ،Gamora و Spider-Man در عنوان Marvel vs. Capcom: Infinite منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده در مورد هر شخصیت و جدیدترین سنگ ابدیت (Infinity Stone) معرفی شده را، مطالعه کنید. شخصیت‌ها Nemesis Nemesis یک سلاح بیولوژیکی (B.O.W) است، […]

تصاویر و اطلاعات جدید از عنوان Marvel vs. Capcom: Infinite

شرکت کپکام، تصاویر و اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های قابل بازی Haggar ،Nemesis ،Frank West ،Gamora و Spider-Man در عنوان Marvel vs. Capcom: Infinite منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده در مورد هر شخصیت و جدیدترین سنگ ابدیت (Infinity Stone) معرفی شده را، مطالعه کنید.

  • شخصیت‌ها

Nemesis

Nemesis یک سلاح بیولوژیکی (B.O.W) است، که توسط شرکت آمبرلا برنامه‌ریزی شده و هدف آن یافتن S.T.A.R.S. -گروهی از مامورین نخبه شهر راکون سیتی که متوجه توسعه سلاح‌های بیولوژیکی توسط شرکت آمبرلا شدند- و نابودی تک تک اعضای آن است. پس از ترکیب دو شرکت A.I.M و آمبرلا و به وجود آمدن شرکت A.I.M.Brella، این سلاح از ابتدا و اینبار با هدف پشتیبانی و خدمت به M.O.D.O.K.، برنامه‌ریزی شده است. با کمک موشک انداز، حملات زره‌ای و گرفتن‌های دستوری (Command Grab) خود، وی از هر دو فاصله دور و نزدیک، دشمنی مخرب است.

Haggar

Haggar یک کشتی‌گیر حرفه‌ای بازنشسته و شهردار فعلی Metro City است. وی خود را «شهرداری جنگجو» نامیده و از این جهت معروف بوده، زیرا با همکاری دوستان خود، به مبارزه با گروه مافیای Mad Gear می‌پردازد. گروهی که پایگاه فعالیت آن‌ها در شهر Metro City است. این شخصیت جدید Marvel vs. Capcom: Infinite، می‌تواند از جیب پشتی خود بشکه‌های غول‌آسایی در آورده و با کمک آن‌ها، حتی زیرک‌ترین دشمنان را نیز شکست دهد.

Frank West

Frank West، خبرنگار و عکاسی بوده که به واسطه پوشش دادن واقعه‌ای از شیوع زامبی‌ها در یک فروشگاه بزرگ، و نجات بازماندگان آن حادثه، شهرت دارد. این تجربه یاعث شد تا او نسبت به اشیای پیرامون خود آگاه‌تر شده، و بتواند با استفاده از خلاقیت خود، وسایل پیرامونش را تغییر داده و هر یک را به سلاح‌های مرگبار بدل کند. با در نظر گرفتن این موضوع که Fran West یک عکاس حرفه‌ای بوده، مسلما منطقی است که وی بتواند به لطف دوربین جدید خود، حتی در اوج مبارزه نیز تصاویری زیبا و واضح از خود بگیرد. او همچنین می‌توانند از کلاه اختراع شده Servbot استفاده نمایید، که به وی قابلیت عبور از میان حملات دور برد و افزایش تعداد چند ضربه‌ای‌هایش را می‌دهد.

Spider-Man

نیش یک عنکبوت رادیواکتیوی، باعث شد تا پیتر پارکر قدرت‌های عنکبوت مانند به دست آورد. پس از کشته شدن عموی دوست داشتنیش به دست دزدی که پیتر تصمیم گرفت جلویش را نگیرد، وی متوجه می‌شود که در کنار قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی نیز بر دوش او قرار گرفته، و سوگند می‌خورد تا با استفاده از قدرت‌های بی‌نظیرش، به عنوان Spider-Man شگفت انگیز، از شهر خود محافظت کند. با کمک حملات بسیار زیاد عنکوبتی و تار‌های خود، و همچنین چند ضربه‌ای Level 3 جدیدش، Spider-Man هیچ مشکلی در غافلگیر کردن و تحت فشار گذاشتن دشمنان خود نخواهد داشت.

Gamora

آخرین بازمانده از نژاد خود، Gamora توسط Thanos به عنوان یک قاتل بی‌رحم بزرگ شده است. هرچند، وی با پدرخوانده خود مشکل پیدا کرده و حال از قدرت‌هایش برای کمک کردن به افراد نیازمند، استفاده می‌کند. شناخته شده به عنوان «خطرناک‌ترین زن در جهان»، Gamora با محافظین کهکشان همسفر بوده، و قدرت‌های ترسناک و کشنده‌ای دارد. خطرناک‌ترین سلاح او شمشیرش، Godslayer بوده، که توانایی بریدن اکثر مواد حاضر در کهکشان را دارد.

  • سنگ‌های ابدیت

Mind Stone (سنگ ذهن)

Mind Stone پنجمین سنگ ابدیت معرفی شده برای عنوان Marvel vs. Capcom: Infinite است. این سنگ قابلیتی مشابه با گرفتن‌های دستوری (Command Grab) را به استفاده کننده آن داده، که بر روی زمین یا در هوا قابل اجرا خواهد بود. پس از اجرای ضربه Infinity Surge، حریف به زمین افتاده با حالتی گیج از روی زمین بلند می‌شود، و این موضوع زمان بسیاری را برای استفاده کننده سنگ فراهم کرده تا بتواند حملات بعدیش را پیاده کند. فعال کردن Infinity Storm باعث احیا و پر شدن بار Hyper بازیکنان خواهد شد. بار Hyper به صورت طبیعی و بدون اجرای هیچ حرکت اضافه‌ای پر شده، و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حملات قدرتمند خود را زودتر اجرا کنند.

Marvel vs. Capcom: Infinite قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa