اطلاعات جدید به دست آمده از فهرست دستاوردهای (اچیومنت‌ها) ایکس‌باکس، به عرضه نسخه Definitive Edition بازی ReCore اشاره دارند. پیش از این نیز شایعات زیادی در باب عرضه این نسخه در سطح اینترنت مطرح شده بود که به نظر می‌رسد واقعیت دارند. «Smlfan 123» کاربر وب‌سایت ردیت، تصویری هنری از بازی ReCore: Definitive Edition منتشر […]

شایعات عرضه ReCore: Definitive Edition قوت گرفت

اطلاعات جدید به دست آمده از فهرست دستاوردهای (اچیومنت‌ها) ایکس‌باکس، به عرضه نسخه Definitive Edition بازی ReCore اشاره دارند. پیش از این نیز شایعات زیادی در باب عرضه این نسخه در سطح اینترنت مطرح شده بود که به نظر می‌رسد واقعیت دارند.

«Smlfan 123» کاربر وب‌سایت ردیت، تصویری هنری از بازی ReCore: Definitive Edition منتشر ساخته که گفته می‌شود از بخش فهرست دستاوردهای ایکس‌باکس بدست آمده است و وجود این نسخه از بازی ReCore را تائید می‌کند. تصویر مورد بحث دیگر در وب‌سایت ایکس‌باکس قرار ندارد اما وب‌سایت ویندوز سنترال موفق شده تا تصویری از آن تهیه کند که از زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

از آنجایی که تصویر مورد بحث در بخش نسخه استاندارد بازی ReCore قرار گرفته است، اینطور پیش‌بینی می‌شود که ReCore: Definitive Edition به صورت رایگان در دسترس کسانی قرار خواهد گرفت که نسخه استاندارد این عنوان را تهیه کرده‌اند. این در حالی است که هنوز چیزی در این باره قطعی نیست چراکه تا بدین لحظه نه شرکت مایکروسافت و نه استودیوهای Armature و Comcept از این نسخه رونمایی نکرده و در خصوص آن صحبت نکرده‌اند. بنابراین جزئیات بیشتری در این باره در دست نیست.

بازی ReCore در ماه سپتامبر گذشته وارد بازار شد و نتوانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. در نقدهای این بازی به ناکامل بودن و عدم اجرای مناسب آن، ایرادهای فراوانی گرفته شد. یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث، عدم وجود هسته T8NK در بازی اصلی بود که در جریان کمپین تبلیغاتی مانور زیادی بر روی آن داده شد، اما در بازی اصلی خبری از آن نبود. البته این هسته پس از مدتی در قالب یک بسته الحاقی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. در صورت حقیقی بودن نسخه ReCore: Definitive Edition، انتظار می‌رود که تمامی محتویات منتشر شده برای بازی ReCore از جمله بسته الحاقی اشاره شده در آن قرار داشته باشند.

از آنجایی که تا چند ماه دیگر کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس وارد بازار خواهد شد و شرکت مایکروسافت نیز در رویداد گیمزکام امسال حضور خواهد داشت، انتظار می‌رود که شاهد معرفی بازی ReCore: Definitive Edition باشیم و این عنوان برای جدیدترین کنسول مایکروسافت بهینه شود.

منبع متن: gamefa