مدیرعامل اجرایی تیک تو از دلایل کمبود بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ می‌گوید و عدم اطمینان از مدت زمان نیاز برای ساخت Red Dead Redemption 2 را مهمترین عامل این اتفاق می‌داند. با تاخیر زمان عرضه Red Dead Redemption 2، تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) گزینه‌های زیادی برای عرضه به بازیکنان، به غیر از عناوین ثابت سالیانه، […]

مدیرعامل اجرایی تیک تو اینتراکتیو: کمبود بازی‌های سال ۲۰۱۸ عمدی نبوده

مدیرعامل اجرایی تیک تو از دلایل کمبود بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ می‌گوید و عدم اطمینان از مدت زمان نیاز برای ساخت Red Dead Redemption 2 را مهمترین عامل این اتفاق می‌داند.

با تاخیر زمان عرضه Red Dead Redemption 2، تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) گزینه‌های زیادی برای عرضه به بازیکنان، به غیر از عناوین ثابت سالیانه، ندارد. این روند ضعیف‌تر از روند سال گذشته تیک تو به نظر می‌رسد، چرا که سال گذشته تیک تو هفت بازی، من جمله Mafia III، را روانه بازار کرد.

در مصاحبه با Games Industry، مدیرعامل اجرایی تیک تو، استراس زلنیک، دلایل کمبود بازی‌ها این شرکت در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد:

سال گذشته، توکی (۲K) عملکرد بسیار خوبی داشت اما باز هم برنامه آن‌ها کافی نبود. عدم موفقیت Battleborn هم کمکی به این قضیه نکرد. بخشی از این اتفاق به موفقیت بازی مربوط است، بخشی دیگر در برنامه ریزی و بخشی دیگر به پیدا کردن منابع انسانی مورد نیاز برای ورود بازی‌ها به بازار. این‌ها همه چالش‌هایی هستند که ما پیش رو داریم. علاوه بر این عدم اطمینان نسبت به زمان مورد نیاز برای ساخت یک عنوان AAA نیز می‌تواند دردسرساز شود. موضوعی که دلیل کمبود بازی‌های ما در سال ۲۰۱۸ است. عمدی در کار نبوده است و قطعا وضعیت ما پس از عرضه Red Dead Redemption 2 و در سال ۲۰۱۹ بهتر می‌شود. عنوان بزرگی نیز از سوی توکی در راه است و به این لیست، بازی‌های ورزشی سالانه توکی را نیز اضافه کنید.

زلنیک عنوان کرد که آن‌ها مخالف سالانه کردن بازی‌های غیر ورزشی هستند و این روند را همیشه در پیش گرفته‌اند:

به طور ایده‌آل ما باید هر سال یک عنوان AAA عرضه کنیم. این به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در هر سال ترکیب بسیار خوبی از بازی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار دهیم.

هرچند که راکستار از سال ۲۰۱۳ عنوان جدیدی عرضه نکرده است اما Grand Theft Auto V هنوز هم بهترین عملکرد اقتصادی را در میان بازی‌های تیک تو دارد.

Red Dead Redemption 2 در بهار ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa