پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، یکی از کاربران یوتیوب بنام DudeRamdom84 اخیرا چند ویدیو از مقایسه کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition با Nvidia GTX 1080 در سه بازی مختلف قرار داده است. این بازی‌ها عبارتند از: Battlefield 1, Sniper Elite 4 و Assassin,s Creed: Unity.

نتایج بدست آمده بسیار جالب هستند. با ما همراه باشید.

 

دانلود SDدانلود HD

اجازه بدهید تا اولین خبر خوب را به طرفداران AMD بدهیم:

کارت گرافیک AMD Radeon Vega Frontier Edition توانست تا بازی Battlefield 1 را هم‌پای رقبیش در بالاترین حد تنظیمات و با کیفیت 4K اجرا کند. در واقع در بعضی از قسمت‌های بازی کارت گرافیک AMD دو تا سه فریم بالاتر از رقیبش اجرا کند. نتیجه این ویدیو برنده شدن کارت گرافیک AMD در اجرای بازی BF1 بود. البته در این مقایسه هیچ انتظاری از کارت گرافیک AMD برای غلبه بر GTX 1080Ti نداشتیم.

 

دانلود SDدانلود HD

در بازی Sniper Elite 4، کارت گرافیک AMD Radeon Vega Frontier Edition تقریبا توانست تا مانند رقیبش GTX 1080 بازی را اجرا کند. در تمام صحنه‌ها بجز یک صحنه، کارت گرافیک ساخت AMD چهار تا پنج فریم از گرافیک‌های ساخت Nvidia آهسته‌تر بود. پس برنده این بخش از رقابت کارت گرافیک Nvidia GTX 1080 خواهد بود و همانطور که ملاحظه کردید کارت گرافیک AMD توان رقابت با GTX 1080Ti را به هیچ وجه نداشت.

 

دانلود SDدانلود HD

و در آخر با اجرای بازی Assassin,s Creed: Unity خبر بدی برای طرفداران AMD داریم. کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition بین 10 تا 13 فریم از GTX 1080 و حدود 40 فریم از GTX 1080Ti در اکثر صحنه‌ها آهسته‌تر بود! اینطور که مشخص است این بازی که ساخت شرکت یوبیسافت است بیشتر دوست دارد تا روی کارت گرافیک‌های Nvidia اجرا شود تا کارت گرافیک‌های AMD .

نسخه قوی‌تر این کارت گرافیک با نام AMD Radeon RX Vega در اواخر هفته ‌آینده با 8 گیگ حافظه عرضه خواهد شد پس منتظر خبرهای بیشتر باشید.

منبع متن: pardisgame