کمپانی بنکیو پیشرو در تولید نمایشگر های خانگی، گیمینگ و صنعتی، از جدیدترین نمایشگر خود تحت برند گیمینگ Zowie رونمایی کرد. این نمایشگر ۲۴٫۵ اینچی دارای کیفیت تصویر ۱۹۲۰x1080 پیکسل می باشد و به واسطه پنل TN قرار گرفته بر روی آن زمان تاخیر این نمایشگر به حداقل میزان، یعنی ۱ میلی ثانیه کاهش پیدا […]

نمایشگر Zowie XL2546، نرخ بروز رسانی ۲۴۰ هرتزی، شاهکار جدید بنکیو !

کمپانی بنکیو پیشرو در تولید نمایشگر های خانگی، گیمینگ و صنعتی، از جدیدترین نمایشگر خود تحت برند گیمینگ Zowie رونمایی کرد. این نمایشگر ۲۴٫۵ اینچی دارای کیفیت تصویر ۱۹۲۰x1080 پیکسل می باشد و به واسطه پنل TN قرار گرفته بر روی آن زمان تاخیر این نمایشگر به حداقل میزان، یعنی ۱ میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است.ین زمان تاخیر به همراه نرخ بروز رسانی ۲۴۰Hz و تکنولوژی DyAc اختصاصی تدارک دیده شده برای آن، بیشترین میزان کارایی را در اختیار گیمر های حرفه ای قرار می دهد.

 

ابنکیو بر روی این محصول خود دو محافظ کناری تدارک دیده است که به افزایش تمرکز شما در هنگام بازی کمک خواهد کرد. درگاه های قرار گرفته در قسمت پشتی این نمایشگر نیز شامل یک DVI-D به همراه دو HDMI و یک DisplayPort  نسخه ۱٫۲ است که در کنار آن ها دو درگاه ورودی و خروجی صدا قرار گرفته است.

 

پایه های این نمایشگر به گونه ای طراحی شده اند که به شما این امکان را می دهند تا زوایا و ارتفاع صفحه نمایشگر را به صورت دلخواه تنظیم نمایید. بنکیو همانند سایر نمایشگر های رده بالای خود بر روی این محصول نیز دستگاه S-Switch را قرار داده است تا در صورت نیاز کاربران بتوانند با استفاده از آن تمامی تنظیمات خود بر روی مانیتور را در کمترین زمان ممکن اعمال کنند. لازم به ذکر است محصولات BenQ  با گارانتی آواژنگ در بازار ایران به فروش می رسد.

 

منبع متن: gamefa