منطقی بنظر می‌رسد… Red Dead Redemption 2 مورد انتظارترین عنوان سال آینده است. و زمانی که می‌توان مطمئن بود این بازی در زمان عرضه و همچنین سالیان پس از آن به فروش دیوانه کننده‌ای دست خواهد یافت، اما استودیوی Take-Two Interactive انتظار ندارد که عنوان Red Dead Redemption 2 به لحاظ تجاری همانند Grand Theft Auto V که […]

مدیرعامل Take Two: انتظار نمی‌رود Red Dead Redemption 2 به اندازه GTA V فروش کند

منطقی بنظر می‌رسد…

Red Dead Redemption 2 مورد انتظارترین عنوان سال آینده است. و زمانی که می‌توان مطمئن بود این بازی در زمان عرضه و همچنین سالیان پس از آن به فروش دیوانه کننده‌ای دست خواهد یافت، اما استودیوی Take-Two Interactive انتظار ندارد که عنوان Red Dead Redemption 2 به لحاظ تجاری همانند Grand Theft Auto V که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، سودآور باشد.

وب‌سایت GamesIndustry اخیرا مصاحبه‌ای را با مدیرعامل استودیوی Take-Two Interactive آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، کسی که در گذشته اعلام کرده بود شرکت آن‌ها هیچ عنوانی را از لحاظ موفقیت با GTA V مقایسه نخواهد کرد، ترتیب داده است. آقای زلنیک توضیح دادند که:

دلیل گفته من این است که عنوان GTA V درحال حاضر ۸۰ میلیون نسخه فروش داشته و GTA Online نیز طی ۳ سال و نیم پس از عرضه خود توانست رکوردهای بسیاری را جابجا کند. این عنوان در این نسل یکه تازی می‌کند.

در هر نسلی، عناوینی وجود دارند که به لحاظ کیفی هم‌رده GTA V بوده و هستند. بحث من این نیست! اگر شما بیش از ۱۷ سال سن دارید، و یکی از کنسول‌های نسل جدید را تهیه نموده‌اید، حتما یک نسخه از GTA V را نیز خریداری کرده‌اید. در غیر اینصورت امکان فروش ۸۰ میلیون واحدی برای این عنوان پیش نمی‌آمد. آیا عنوان دیگری می‌تواند به چنین موفقیتی دست یابد؟ بعید بنظر می‌رسد. آیا ما امید بسیاری به عنوان Red Dead Redemption 2 داریم؟ بلی، قطعا. اما هیچگاه این دو را باهم مقایسه نخواهیم کرد.

صحبت‌های آقای زلنیک منطقی بنظر می‌رسند. و چرا نباید دو عنوان Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V را باهم مقایسه کرد؟ زیرا GTA V یک موفقیت به تمام معنا بوده و هست – فروش ۸۰ میلیون واحدی آن قطعا معمولی نیست. انتظار اینکه عنوانی بتواند به رکورد فروش آن دست‌‌یابد، حتی Red Dead Redemption 2 که در شاهکار بودن آن شکی نیست، غیر منطقی و غیر واقعی است…

عنوان Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

منبع متن: gamefa