طی پنلی که شرکت کپکام در کامیک کان سن دیگو برگزار کرد، اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Monster Hunter World به دستمان رسید. همان طور که گفته شد، طی پنل کامیک کان سن دیگوی شرکت کپکام، اطلاعات جدیدی از بازی Monster Hunter World منتشر شد. طبق این اطلاعات دریافتیم که نقشه بازی مناطقی دارد که رطوبت […]

طی پنلی که شرکت کپکام در کامیک کان سن دیگو برگزار کرد، اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Monster Hunter World به دستمان رسید.
همان طور که گفته شد، طی پنل کامیک کان سن دیگوی شرکت کپکام، اطلاعات جدیدی از بازی Monster Hunter World منتشر شد. طبق این اطلاعات دریافتیم که نقشه بازی مناطقی دارد که رطوبت و دما به خوبی در آن ها حس میشود و گیاهان و حیوانات در آن مکان ها متراکم هستند. برای طراحی هیولاهای بازی، دقت و کیفیت بالایی به کار رفته است؛ به این صورت که بافت بدن آنها و البته موهای آنها مانند Anjanath یا felynes با کیفیت طراحی و تشکیل شده و ساختار بدن و استخوان دارند. نمونه روشن این موضوع، بال های Rathalos است که روشن بوده و بسیار واقع گرایانه به نظر میرسد.
همان طور که میدانید، بازی Monster Hunter World، تعداد ۱۴ اسلحه دارد که کپکام قول داده تا همه آنها را به نوبت معرفی نماید. طبق گفته های کپکام، تا چند روز دیگر، این اسلحه ها معرفی خواهند شد. نکته جالب اینجاست که در پنل کامیک کان سن دیگو، اصلا به بازی Monster Hunter XX اشاره ای نشد و دریافتیم که این پنل مخصوص بازی Monster Hunter World است.
طبق اطلاعات از پیش منتشر شده از بازی دریافتیم که شنا کردن تنها یک راه برای سفر کردن و گشت زدن در دنیای بازی است و خبری از شکار در زیر آب نخواهد بود. در بازی بیشتر از یک نقشه وجود خواهد داشت اما کپکام فعلا برای معرفی کردن از نقشه های دیگر، به غیر از جنگل باستانی (Ancient Forest)، آمادگی ندارد. با این وجود، آقای فوجیموتو به بازیبازان امید میدهد که منتظر خبر های آینده باشند زیرا تیم سازنده در حال کار برروی نقشه های منحصر به فرد بازی است. یاد آوری این نکته نیز بسیار مهم است که منتقل شدن بین نقشه های بازی، به صورت یکپارچه خواهد بود.
در Monster Hunter World این امکان وجود دارد که نشانگر دمیج را غیر فعال کرد اما آقای فوجیموتو اشاره میکند از آن جایی که نوار سلامتی هیولاها مشخص نیست، بازیبازان میتوانند مانند سابق از بازی لذت ببرند و نشانگر دمیج را فعال کنند.
بازیبازان همچنان میتوانند در پایگاه، پارتی های ۴ نفره درست کنند یا زمانی که در یک ماموریت سخت و چالش برانگیز گرفتار شدند، از دوستان خود به صورت چند نفره کمک بگیرند. این کار به این صورت انجام میگیرد که بازیباز، یک اسلحه نور افکن را شلیک کرده و دوستان خود را خبر میکند. چت صوتی و چت نوشتاری برای ارتباط بازیبازان در بازی وجود خواهد داشت.
ghillie mantle که مود مخفی کاری را فعال میکند، تنها وسیله جدید در بازی نیست. یک دسته کامل از ابزار و وسایل مخصوص جدید در بازی قرار گرفته اند که مهارت های خاصی را طی یک کول داون، فعال میکنند که شامل ابزار به درد بخوری در هنگام حمله هیولا ها میشوند.اما علاوه بر این، دریافتیم که Monster Hunter World بسیاری از عناصر و موارد نسخه های قبلی سری را در خود ندارد. به عنوان مثال استایل های شکارچی و هنرهای شکارچی که یک سری حرکت خاص را برای بازیبازان فراهم میکردند و حملات منحصر به فردی را شکل میدادند، دیگر در Monster Hunter World وجود نخواهند شد. Araujo در همین مورد توضیح میدهد که این عناصر و موارد مختص بازی Monster Hunter Generations خلق و طراحی شده اند و تیم سازنده قصد داشته تا برای Monster Hunter World عناصر، مکانیکها و ویژگی جدیدی را خلق کند. Araujo همچنین اشاره میکند که بازیبازان با دیدن بخش های دیگر گیمپلی بازی، بسیار بیشتر هیجان زده و خرسند میشوند.
عنوان Monster Hunter World قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت جهانی برای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود. نسخه رایانههای شخصی این عنوان نیز تایید شده، هرچند تاریخ عرضه آن مدتی پس از انتشار نسخههای کنسولی خواهد بود.
منبع متن: gamefa