طی برنامه زنده مارول در کامیک کان سن دیگو، کارگردان اجرایی Marvel Games، آقای بیل رزمن (Bill Rosemann) در مورد بازی Spider-Man که به وسیله استودیوی اینسومنیاک در دست ساخت قرار دارد، صحبت کردند. رزمن اشاره می‌کند که تیم سازنده نمی‌خواهد تا همه چیز را نشان بدهد و به نوعی بازی را برای بازی‌بازان اسپویل کند بلکه […]

اطلاعات تازه‌ای از بازی Spider-Man منتشر شد | اینسومنیاک چیزی را هدر نمی‌دهد

طی برنامه زنده مارول در کامیک کان سن دیگو، کارگردان اجرایی Marvel Games، آقای بیل رزمن (Bill Rosemann) در مورد بازی Spider-Man که به وسیله استودیوی اینسومنیاک در دست ساخت قرار دارد، صحبت کردند.

رزمن اشاره می‌کند که تیم سازنده نمی‌خواهد تا همه چیز را نشان بدهد و به نوعی بازی را برای بازی‌بازان اسپویل کند بلکه آن ها تنها می‌خواهند به مخاطب برسانند که مسیر داستان به چه سمتی است و تکه هایی از گیم‌پلی را که حاوی ایستر اگ نیز هست، به نمایش بازی‌بازان در آورند.

او همچنین توضیح می‌دهد که تیم سازنده به همه نظر ها و بازخورد هایی که از طرف طرفداران منتشر می‌شود توجه می‌کند زیرا آن ها برای تنظیم کردن و بهبود بازی، زمان دارند. طبق گفته های رزمن، استودیوی اینسومنیاک در تنظیم و بهبود سیستم تارافکنی بازی بسیار سریع عمل کرده و مکانیک های این بخش را تنها در عرض یک ماه متحول کرده است (از زمان E3). تیم Marvel Games اینطور تصور می‌کند که با ساخت بازی های ویدیویی از شخصیت های مختلف و بسیار دنیای مارول و بازی کردن آن ها توسط بازی‌بازان، تعداد طرفداران افزایش می‌‌یابد و آن ها در سمت و جایگاه خود، این موضوع را وظیفه خود می‌دانند تا کارها را به درستی پیش ببرند:

اسپایدر من به تنهایی با «قدرت بیشتر، مسئولیت بزرگتری را نیز به همراه می‌آورد» تعریف و شناخته می‌شود. ما خوش اقبال هستیم که برروی این چیزها کار می‌کنیم و مسئولیت ما است که نتیجه را شگفت انگیز رقم بزنیم و آن ها را به بهترین بازی های مارول در تاریخ تبدیل کنیم.

به نظر می‌رسد رزمن و تیم او این موضوع را بسیار جدی گرفته‌اند زیرا او در انتها تاکید می‌کند که ساخت بهترین بازی ها در تاریخ مارول وظیفه زندگی و حیاتی آن ها است.

او در مورد نبرد اسپایدر من با Mr. Negative در مترو نیز صحبت کرد؛ نبردی که برای بازی نهایی تایید شده است. او اشاره می‌کند با این که اسپایدر من می‌تواند در فضاهای بازی به تارافکنی و مبارزه بپردازد، همچنین می‌تواند در فضا های بسته و کوچک نیز مبارزه کند و از چابکی خود نهایت استفاده را ببرد. تیم سازنده در نظر دارد تا به بازی‌بازان، «تجربه بودن در نقش اسپایدر من در شرایط و موقعیت های مختلف» را بدهد.

در مورد طرح های هنری بازی، آقای رزمن توضیح می دهد که هیچکدام از آن ها بی استفاده نیستند و استودیوی اینسومنیاک گیمز اجازه به هدر رفتن چیزی را نمی‌دهد. همچنین مشخص شد که با معرفی همه این طرح های هنری، یکی از صحنه های بازی آشکار می‌شود.

 

کارگردان Spider-Man یعنی برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، در پنل نمایش بازی‌های والت دیزنی، درباره‌ی بازخوردهای طرفداران و بهبودات این بازی صحبت کرده و گفته است:

بله، ارائه‌ی درست حرکت تار عنکبوت، موضوعی حیاتی و یک نیاز است. حتی از E3 2017 که یک ماه قبل برگزار شد، ما حرکت و استفاده از تار عنکبوت را بهبود بخشیده‌ایم و اکنون کسب سرعت، راحت‌تر است. بله، ما همه‌ی بازخوردها را شنیده‌ایم – ما به شما بسیار گوش می‌دهیم بچه‌ها! و مدام به دنبال بهبود بیشتر بازی هستیم. ما می‌خواهیم که همچنان این جریان را داشته باشیم. هیچ مانعی آن‌قدر بزرگ نیست که بر او [پیتر] غلبه کند. نه تنها گردش و حرکت، بلکه مبارزات نیز هر روز تکامل می‌یابند. شما ابزار Tripwire را می‌بینید، درست است؟ پیتر می‌تواند آن را به اشیاء و همچنین دشمنان بچسباند و اگر این دشمنان به اندازه‌ی کافی نزدیک به هم باشند، به یکدیگر برخورد می‌کنند. پس ما می‌خواهیم ابزارهای بسیاری داشته باشیم که به پیتر اجازه دهند در طول مبارزات، سرگرم هم بشود.

این نکته نیز به صورت نهایی تایید شده بود که بازی Spider-Man برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ معمولی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌شود و برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۴K (با استفاده از راه حل موقتی استودیوی سازنده) و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه به نمایش در خواهد آمد.

منبع متن: gamefa