شایعه: Rocksteady و Warner Bros برروی یک بازی آنلاین کار می‌‌کنند

هدف بعدی Rocktseady و Warner Bros پس از پایان سری Arkham چیست؟ این سوال را مدتی از خود می‌پرسیم و ظاهرا فعلا بدون جواب باقی می‌ماند. در حالی که پیش از این به‌نظر می‌رسید سازنده Arkham Origins و Warner Bros قصد ساخت نسخه جدیدی از Batman را دارند که Damian Wayne شخصیت اصلی آن است، گزارش‌های اوایل سال جاری حاکی از آن بودند که این پروژه به‌طور کامل مجددا راه اندازی شده و دانش کمی از پیشرفت این پروژه از آن زمان داریم. حال به‌نظر می‌رسد Warner Bros می‌خواهد یک بازی کاملا متفاوتی را انتشار دهد که مثل Destiny و Borderlands، تمرکز اصلی آن‌ها برروی بخش چندنفره خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، پست جدیدی ار انجمن Neogaf ارسال شده که تمام لیک‌ها، گزارشات، بیانیه‌ها و فراخوان‌هایی که به احتمال حقیقت داشتن این شایعه اشاره دارند را جمع‌آوری کرده است.

فراخوان‌های کاری و لیک‌های زیادی وجود دارند که مشخص می‌کنند Rocksteady و Warner Bros در حال کار برروی عنوانی هستند که بیشتر تمرکزش مربوط به ویژگی‌های آنلاین می‌شود. در فراخوان‌های کاری Rocksteady ذکر شده که آن‌ها به افرادی مثل برنامه‌نویس آنلاین و طراح Metagame نیاز دارند که این‌ها مربوط به یک بازی آنلاین هستند. علاوه بر این، Warner Bros همچنین دفتر جدیدی را در نیویورک تاسیس نموده که ظاهرا هدف آن‌ها قوی‌سازی سرورهای بازی‌های آنلاینی مثل Injustice 2 و عناوین نامشخص آینده است.

فراخوان کاری در Warner Bros همچنین اطلاعاتی هم از بازی جدیدشان می‌دهد که اینگونه توصیف شده است:

"یک بازی جهان‌باز AAA براساس یکی از محبوب‌ترین آی‌پی‌‌های جهان DC."

نکته قابل توجه این است که بازی با موتور Unreal Engine 4 ساخته می‌شود که یعنی بازی‌های Warner Bros از این به بعد به جای Unreal Engine 3، نسخه چهارم این موتور را مورد استفاده قرار می‌دهند. جالب است بدانید Rocksteady هم اخیرا از این موتور استفاده می‌کند و بازی بعدی آن‌ها هم اولین کارشان با Unreal Engine 4 خواهد بود.

این موضوع فقط 2 احتمال دارد؛ یا هردوی این استودیوها برروی ساخت عنوانی آنلاین به‌منظور رقابت با Destiny همکاری می‌کنند یا آن‌ها در حال کار برروی 2 بازی جداگانه هستند البته این احتمال هم وجود دارد که Warner Montreal در حال ساخت عنوانی تک‌نفره و جهان‌باز سنتی باشد و Rocksteady نیز یک بازی آنلاین را توسعه می‌دهد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

نظر شما در رابطه با بازی بعدی Rocksteady و Warner Bros چیست؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame