یکی از مسئولان شرکت بلیزارد در جدیدترین مصاحبه‌ی خود از دلایل انتخاب نشدن Terry Crews، بازیگر سری فیلم‌های Expendables برای بازی در نقش Doomfist، جدیدترین شخصیت بازی Overwatch، صحبت کرده است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. بعد انتخاب Sahr Ngaujah برای بازی در نقش شخصیت Doomfist و انتخاب نشدن تری کروز، علارغم علاقه‌ی شدید کروز و […]

بلیزارد توضیح می‌دهد که چرا Terry Crews نقش Doomfist را در Overwatch بازی نمی‌کند

یکی از مسئولان شرکت بلیزارد در جدیدترین مصاحبه‌ی خود از دلایل انتخاب نشدن Terry Crews، بازیگر سری فیلم‌های Expendables برای بازی در نقش Doomfist، جدیدترین شخصیت بازی Overwatch، صحبت کرده است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

بعد انتخاب Sahr Ngaujah برای بازی در نقش شخصیت Doomfist و انتخاب نشدن تری کروز، علارغم علاقه‌ی شدید کروز و طرفداران برای دیدن او در بازی Overwatch، انتقادات زیادی به شرکت بلیزارد وارد شد. اکنون Michael Chu، طراح ارشد بازی به شفاف‌سازی درمورد این قضیه پرداخته است.

ما عاشق تری هستیم. او فوق‌العاده است! او به ملاقات ما آمد. در کنار او بسیار لذت بردیم، اما وقتی به دنبال شخصی برای ایفای نقش Doomfist می‌گشتیم، به دنبال کسی بودیم که بتواند به این شخصیت و بازی، ویژگی‌های منحصربه‌فردی اضافه کند. وقتی در حال انتخاب هنرپیشه بودیم، چشم‌هایمان به Sahr افتاد. هنگامی که صدای او را شنیدیم، همه‌مان به سرعت هیجان‌زده شدیم و گفتیم:«خدای من. او Doomfist است.»

چند وقت پیش بود که تری کروز به مقر اصلی شرکت بلیزارد در شهر ایروین کانادا رفته بود؛ پس همیشه احتمال اضافه شدن او به این بازی وجود دارد. البته به تازگی تری کروز موفق شده است تا در بازی انحصاری شرکت مایکروسافت با نام Crackdown 3 حضور داشته باشد. برای مشاهده‌ی تصویر او در بازی Crackdown 3 به این لینک مراجعه فرمایید.

شخصیت Doomfist در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد) به صورت رسمی به بازی Overwatch اضافه خواهد شد. هم اکنون این شخصیت در سرور “Public Test” بازی قابل استفاده است. برای مشاهده‌ی تریلر معرفی Doomfist، به این لینک مراجعه فرمایید. ضمنا این بازی، بروزرسانی جدیدی را برای ماه جولای دریافت کرده است. برای مشاهده‌ی موارد این بروزرسانی، به این لینک، مراجعه کنید. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که به زودی سیستم مجازات جدیدی در Overwatch اعمال خواهد شد.

اما مهم‌ترین خبری که در این چند وقت اخیر از بازی Overwatch منتشر شده است، مربوط به اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی Overwatch: Game of the Year Edition می‌شود که دقیقا یک روز بعد از ورود Doomfist به سرورهای اصلی بازی، منتشر خواهد شد. این نسخه از بازی، شامل تعدادی اسکین (Skin) برای شخصیت‌های مختلف و موارد دیگر می‌شود.

این بازی در تاریخ ۲۴ مه سال ۲۰۱۶ به انتشار رسیده است و از آن به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین چند سال اخیر، نام برده می‌شود. این بازی هم‌اکنون برای سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa