به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، با وجود اینکه حدود سه سال از عرضه عنوان Dying Light می‌گذرد، اما همچنان سعی بر این دارد تا بروز باشد و آمار نیم میلیون بازیکن هفتگی را دارد. بنابراین، استودیو Techland اعلام کرد که همچنان برای پشتیبانی از این بازی برنامه دارد!

Techland اعلام نمود که 10 DLC دیگر در یک سال آینده برای عنوان Dying Light منتشر خواهد شد. این محتویات شامل دشمنان جدید، مناطق جدید و غیره خواهد بود. نکته قابل ذکر است که تمامی این DLCها برای همه‌ی پلتفرم‌ها رایگان خواهد بود. اولین DLC از این 10 عدد، Drop 0 نام خواهد داشت که دشمنان جدیدی به بازی می‌آورد. پس منتظر 10 DLC در یک سال آینده برای عنوان Dying Light باشید.

Techland اضافه کرد که رقابت و رویدادهای اجتماعی بیشتری نیز برای Dying Light تهیه خواهد شد. آن‌ها همچنان برنامه دارند تا با خواسته و بازخورد طرفداران، بازی را بالانس کنند و گیم‌پلی آن را بهبود بخشند. این استودیو به منظور آن قصد بر این دارد تا با ساخت یک انجمن اختصاصی و مجزا، طرفداران را در توسعه محتویات جدید این عنوان شریک کند. Techland اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از این برنامه در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

بازی Dying Light هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC دردسترس است. حدود سه سال از انتشار این عنوان می‌گذرد، ولی همان طور که ذکر شد استودیو Techland همچنان از بازی خود پشتیبانی می‌کند. میانگین نمرات عنوان Dying Light در Metacritic با 58 نقد 74 است.

منبع متن: pardisgame