به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اگر در انتظار آغاز پیش فروش کنسول Xbox One X هستید، باید بدانید که به‌زودی به خواسته خود می‌رسید. فیل اسپنسر به عنوان رئیس بخش Xbox شرکت Microsoft، اعلام کرد که چیز زیادی تا شروع پیش فروش این کنسول نمانده است.

فیل اسپنسر در جواب به سوال زمان آغاز پیش فروش کنسول Xbox One X گفت:

"برنامه ما برای این کار تنظیم شده است. تمام کارهای آن نهایی شده و باید فقط در انتظار اعلام آن باشیم. زمان زیادی تا وقوع آن نمانده است."

کنسول Xbox One X در E3 2017 به‌صورت رسمی معرفی شد، اما هنوز برای پیش فروش در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا دردسترس قرار نگرفته است. این کنسول 500 دلار قیمت خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده، این کنسول در تاریخ 16 آبان سال جاری برای تهیه و خرید دردسترس قرار می‌گیرد. Microsoft چندی پیش اعلام کرده بود که Xbox One X کوچک‌ترین کنسول این شرکت خواهد بود و همچنین دارنده آن می‌تواند کنسول را به‌صورت عمودی قرار دهد.

اسپنسر در توئیتی دیگر تایید کرده بود عنوان انحصاری Crackdown 3 که هنگام عرضه کنسول Xbox One X منتشر می‌شود، در رویداد Gamescom (ماه اوت) حضور خواهد داشت. او گفت:

"Microsoft نمایش‌های بیشتری از بازی Crackdown 3 خواهد داشت. مطمئن خواهیم بود که نسخه دمو خوبی توسعه داده‌ایم."

Microsoft چندی پیش اعلام کرده بود که شخصیت Terry Crews در این بازی حضور خواهد داشت. همچنین، شخصیت Commander Jaxon با نمایش یک تریلر معرفی شد.

منبع متن: pardisgame