همچنین جزئیاتی از تروفی‌های این بازی هم منتشر شده که در نوع خود بی‌نظیر است. بازی مورد انتظار Pyre که از ساخته‌های Supergiant Games می‌باشد، یک روز دیگر به صورت رسمی منتشر خواهد شد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که منتظر این بازی هستید، باید به شما اعلام کنیم که در حال […]

Pyre با کیفیت ۴K واقعی بر روی پلی‌اسیتشن ۴ پرو اجرا خواهد شد

همچنین جزئیاتی از تروفی‌های این بازی هم منتشر شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

بازی مورد انتظار Pyre که از ساخته‌های Supergiant Games می‌باشد، یک روز دیگر به صورت رسمی منتشر خواهد شد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که منتظر این بازی هستید، باید به شما اعلام کنیم که در حال حاضر ما برای شما اطلاعاتی جذاب از این بازی آماده کرده‌ایم که بسیار هیجان‌انگیز است. یکی از دست‌اندر کاران استودیوی Supergiant به نام گِرِگ کازاوین (Greg Kasavin) به‌تازگی در پستی که در وبلاگ پلی‌اسیتشن گذاشته است،‌ برخی از جزئیات این بازی را فاش کرد که از این جمله می‌توان به نحوه عملکرد و اجرای این بازی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو اشاره کرد.

کازاوین تأیید کرد که Pyre با وضوح تصویر ۴K واقعی برروی پلی‌اسیتشن ۴ پرو اجر خواهد شد و علاوه‌بر این، نرخ فریم این بازی نیز برروی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل شده است. این موضوع مشخصاً خبر هیجان‌انگیزی است و بسیار عالی است که ببینیم توسعه دهندگان تمام سعی خود را به کار می‌گیرند تا بهترین تجربه را برای کاربران فراهم کنند و در این راه از تمام مزیت‌ها و ظرفیت‌ کنسول‌ها به بهترین نحو ممکن، استفاده می‌کنند. همچنین کازاوین به دارندگان مدل پایه پلی‌اسیتشن ۴ این وعده را داده است که این بازی برای آن‌ها هم بسیار چشم‌نواز به نظر خواهد رسید و این افراد حتی اگر مدل پیشرفته‌تر پلی‌استیشن ۴ را ندارند، باز هم می‌توانند از جلوه‌های بصری این بازی لذت کافی را ببرند.

علاوه‌بر این‌ها، کازاوین درمورد تروفی‌های این بازی نیز صحبت کرد و جزئیاتی نیز در این زمینه در اختیار کاربران گذاشت. اگرچه هنوز لیست تروفی‌های Pyre منتشر نشده است، اما این موضوع تأیید شده که این بازی در مجموع ۵۰ تروفی دارد. کازاوین در این مورد اظهار داشت:

این‌ تروفی‌ها باعث خواهند شد که در هنگام بازی کردن چشمانتان را کامل باز نگه دارید و یک تجربه هیجان‌انگیز از این بازی داشته باشید.

اتفاقاً این تعداد از تروفی بیشترین تعدادی است که این استودیوی بازی ساز تا به حال در بازی‌های خودش گنجانده است که قطعاً حس خوبی به ما و همه بازی‌بازان می‌دهد چرا که این بازی همچنین دارای طولانی‌ترین بخش کمپین نیز هست، که Supergiant تا به حال ساخته است.

عنوان هیجان‌انگیز Pyre فردا به صورت رسمی برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa