چندی پیش، استودیو بازیسازی بانجی، نسخه بتای عنوان Destiny 2 را تمدید کرد. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب قابل مطالعه است. همان طور که میدانید، نسخه بتا یا آزمایشی بازی پرطرفدار و مورد انتظار Destiny 2، از چند روز پیش در دسترس بازیکنان قرار گرفت و قرار بود تا امروز، به صورت کلی پایان یابد. […]

نسخه بتا عنوان Destiny 2 تمدید شد

چندی پیش، استودیو بازیسازی بانجی، نسخه بتای عنوان Destiny 2 را تمدید کرد. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب قابل مطالعه است.

همان طور که می‌دانید، نسخه بتا یا آزمایشی بازی پرطرفدار و مورد انتظار Destiny 2، از چند روز پیش در دسترس بازیکنان قرار گرفت و قرار بود تا امروز، به صورت کلی پایان یابد. اما حال، نظر سازندگان این بازی تغییر کرده و این نسخه بتا را ، تا یک روز دیگر تمدید کرده اند.

طبق گفته‌های استودیو بانجی، بتای بازی Destiny 2، تا ساعت ۶ بعد از ظهر روز ۲۵ جولای، یعنی سه شنبه سه مرداد ماه، تمدیده شده و بازیکنان می‌توانند به انجام این نسخه آزمایشی بپردازند.

استودیو بانجی، علت این تمدید را این گونه بیان کرد:

بتای بازی Destiny 2 برای یک روز دیگر تمدید شد. ما این تمدید را فقط به خاطر آزمایش بیشتر سرور‌ های بازی، انجام دادیم. این بتا تا ساعت ۶ بعد از ظهر ۲۵ جولای پایان خواهد یافت.

این نسخه آزمایشی در روز ۲۱ جولای مصادف با ۳۰ تیر ماه در دسترس بازیکنان قرار گرفت و تا تاریخ ذکر شده ادامه خواهد داشت. شما در این بتا به اولین مرحله بخش داستانی بازی یعنی The Homecoming دسترسی خواهید داشت و حالت The Inverted Spire، در بخش چندنفره بازی برای همگان قابل بازی خواهد بود. نقشه ساخته شده برای این حالت، نقشه قلعه Vex است و به صورت ۳ نفره نیز، دنبال خواهد شد.

بازی مورد انتظار Destiny 2، در تاریخ ۶ سپتامبر، مصادف با ۱۵ شهریور برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴، عرضه خواهد شد. همچنین کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی، این بازی را با دو ماه تاخیر، در ۲۴ اکتبر مصادف با ۲ آبان، بازی خواهند کرد.

منبع متن: gamefa