تاریخ شروع و پایان تعمیرات جدید PSN اعلام شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، اخیرا Sony اعلام کرد که PlayStation Network در اواخر این هفته وارد "تعمیراتی عادی" می‌شود. زمانی که آن‌ها کارشان را آغاز کنند، برخی از سرویس‌ها هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. تعمیرات آخر هفته از روز 25 جولای (سه‌شنبه 3 مرداد)، بین ساعت‌های 8 و 9 صبح به وقت محلی انجام خواهند شد.

Sony طی بیانیه‌ای اعلام کرد این تعمیرات برروی پلتفرم‌های PS4 ،PS3 و PS VITA تاثیر خواهد گذاشت. شما همچنان می‌توانید با وارد شدن به اکانت خود، بازی کنید و "بیشتر برنامه‌ها" را مورد استفاده قرار دهید اما قادر به دسترسی به PlayStation Video ،PlayStation Store و Account Management نیستید.

Sony بابت هر نوع مزاحمتی عذر خواهی کرد و پیش از آن هم توضیح داد:

"ما تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم سرویس‌های PlayStation Network همیشه در دسترس هستند اما گاهی اوقات باید PlayStation Network را به حالت آفلاین ببریم تا تعمیراتی ضرروری را انجام بدهیم و به پیاده‌سازی بهبودها بپردازیم. ما سخت در تلاش هستیم تا مدت زمان هر تعمیر کاهش یابد."

Sony اخیرا همچنین اعلام کرد به‌روزرسانی سخت‌افزاری 5.0 برای PS4 به‌زودی منتشر می‌شود. شما می‌توانید پیش از انتشار آن برای تست بتای این به‌روزرسانی ثبت‌نام کنید. این آزمایش از اوایل ماه اوت آغاز خواهد شد.

منبع متن: pardisgame