موفقیت نینتندو سوییچ برای خیلی از افراد غافلگیر کننده بود و حتی خود نینتندو مجبور است موجود بودن دستگاه‌های سوییچ را برای تمامی افراد علاقه‌مند، تضمین کند. در مصاحبه با EDGE، یوشیاکی کویزومی از بخش طراحی و توسعه سرگرمی‌های نینتندو، که به طور جدی در پروسه ساخت نینتندو سوییچ فعال بود، دیدگاهش را نسبت به […]

مدیر اجرایی نینتندو: موفقیت سوییچ تا حدی مورد انتظار و تا حدی غافلگیرکننده بود

موفقیت نینتندو سوییچ برای خیلی از افراد غافلگیر کننده بود و حتی خود نینتندو مجبور است موجود بودن دستگاه‌های سوییچ را برای تمامی افراد علاقه‌مند، تضمین کند.

در مصاحبه با EDGE، یوشیاکی کویزومی از بخش طراحی و توسعه سرگرمی‌های نینتندو، که به طور جدی در پروسه ساخت نینتندو سوییچ فعال بود، دیدگاهش را نسبت به موفقیت این کنسول بیان کرد:

تا حدودی انتظار آن را داشتیم و تا حدودی شگفت‌زده شدیم. من همیشه نسبت به کارم اعتماد لازم را دارم و همیشه سناریو‌های مختلف را تصور می‌کنم. این سناریویی که به حقیقت تبدیل شد تا حدودی بهتر از حد تصورات من بود. ما می‌خواستیم که مردم زمان بیشتری برای بازی کردن داشته باشند.

او همچنین اطلاعاتی در خصوص مراحل توسعه بازی جدید و مورد انتظار سری سوپر ماریو، Super Mario Odyssey، منتشر کرد:

بازی‌های Mario با یک ایده آغاز نمی‌شوند بلکه با تعداد زیادی از ایده‌ها مراحل مربوط به توسعه سپری می‌شود. شما ایده‌هایی از عناوین قبلی دارید که نتوانستید در محصول نهایی بگنجانید. ایده‌های جدیدی نیز دارید و زمانی که تمام آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهید، یک دید روشن‌تری نسبت به بازی و شکل آن دارید. وقتی که ایده‌های کافی را جمع‌آوری کرده‌اید، می‌توانید شروع به ساخت این طرح‌های پیشنهادی بکنید و آن‌ها را تجربه کنید. به همین ترتیب برخی از این ایده‌ها از چرخه خارج می‌شوند. طولی نمی‌کشد که شما یک طرح پایانی برای بازی دارید که می‌توانید روی آن تمرکز کنید و آن را ادامه بدهید.

Super Mario Odyssey در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و نینتندو تا آن زمان امیدوار است که دستگاه‌های سوییچ مورد نظر را در اختیار متقاضیان این کنسول قرار دهد تا آن‌ها نیز بتوانند از بازی‌های جالب و جذاب این کنسول بهره ببرند.

 

منبع متن: gamefa