عنوان NBA Playgrounds تا کنون 500,000 به فروش رسانده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dsogaming، عنوان بسکتبالی آرکید شرکت Saber Interactive یعنی NBA Playgrounds از ابتدای انتشارش در ماه می (May) تاکنون 500,000 نسخه به فروش رسانده است و تا به امروز آپدیت‌های رایگان مختلفی برایش منتشر شده است و این روند حتی در تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است که 33 بازیکن جدید به مجموعه NBA Playgrounds اضافه خواهد شد که این بازیکنان شامل J.R. Smith، Chris Paul و حتی بازیکنان دوره‌های قبل یعنی Baron Davis و Tim Duncan می‌شود. آپدیت جدید به این جهت منتشر می‌شود که مشکل بازیکنان تکراری در پک‌ها از بین برود و کاربران تجربه‌ای جدیدتر داشته باشند.

بعلاوه، قرار است که شرکت Saber یک مد به عنوان مسابقه سه امتیازی آنلاین به بازی اضافه کند که بتوانید دوستان خود را دعوت کرده و قابلیت‌های آن‌ها را به چالش بکشید.

آقای "مت کارش" مدیر شرکت Saber Interactive درباره موفقیت بازی چنین گفت:

" NBA Playgrounds در شرکت دل ما را گرم نگه می‌دارد و واقعا از این بابت خوشحالیم که بازی قدمی رو به جلو برداشته است و موفقیش این امید را به ما می‌دهد که عناوین ورزشی دیگری را در سبک آرکید ایجاد کنیم. ما شب و روز تلاش می‌کنیم که مشکلات بازی را حل کرده و آپدیت‌هایی را که قولش را داده بودیم، به زودی منتشر کنیم. باید از تمام کسانی که ما را حمایت کرده‌اند، تشکر کنیم و از دارندگان کنسول Switch قدردانی ویژه به عمل می‌آوریم چرا که برای تجربه بازی مدت زیادی منتظر بوده‌اند."

در ادامه، خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را در مورد NBA Playgrounds با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame