درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با 4 آلبوم موسیقی مختلف از بازی Final Fantasy XV در خدمت شما هستیم.

پروژه ساخت Final Fantasy XV در ابتدا به عنوان یک نسخه جانبی از سری Fabula Nova Crystallis و با نام Final Fantasy Versus XIII کلید خورد و قرار بود تا تاریک ترین اثر در تمام نسخه های این بازی باشد. اما متاسفانه اوضاع خوب پیش نرفت و بازی وارد پروسه Development Hell شد تا جایی که در سال 2012 و معرفی نسل بعدی کنسول ها، فقط 20 تا 25 درصد از بازی کامل شده بود. در این سال، تیم ساخت بازی دوباره از نو شکل گرفت و تغییرات بسیاری مثل حذف سکانس های سینمایی اصلی، تغییر داستان و شخصیت ها و از بین بردن بسیاری از ارتباطات به سری Fabula Nova Crystallis، روی بازی صورت گرفت. تا این که بالاخره این بازی در 29 نوامبر 2016 عرضه شد و توانست نظر منتقدان و بازیکنان را جلب کند.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 5 موسیقی عرضه نشده از تریلرهای این عنوان، 10 موسیقی از آلبوم رسمی کلکسیون پیانو، 22 موسیقی از آلبوم رسمی انیمیشن Brotherhood و همچنین 8 موسیقی از آلبوم انیمیشن KINGSGLAIVE با کیفیت‌های متغیر و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 231.43 مگابایت)

برای دانلود آلبوم رسمی نسخه اصلی بازی به این لینک مراجعه کنید

Final Fantasy XV: Piano Collections / Brotherhood / Kingsglaive (UCE Ver.) / Unreleased Trailer Music

آهنگسازان: Yoko Shimomura - Suzumu Akizuki - Yasuhisa Inoue - John Graham

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

(Song of the Stars - Dawn (Gamescom 2015 Trailer

(Somnus (Piano Version

(LUNA (Piano Version

(NOX AETERNA (E3 2013 Trailer

Into Oblivion

NYX

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame