فیل هریسون: عصر طلایی بازی‌ها احتمالا به‌زودی فرا می‌رسد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، فیل هریسون که به عنوان یکی از مدیران سابق Sony ،Micorosft و Atari شناخته می‌شود، طی مصاحبه‌ای در رابطه با عصر طلایی صنعت بازی‌سازی آینده صحبت کرد.

او طی مصاحبه خود با سایت GamesIndustry گفت:

"عصر طلایی دموکراتیک کردن پلتفرم‌ها و تکنولوژی برای ساخت محتوا در راه است. زمانی که من کار خود را شروع کردم، 80 درصد از بودجه توسعه شما صرف برنامه‌نویسی موتور سه بعدی می‌شد و باید در زمان ساخت هر بازی جدیدی، تمام آن را دور می‌ریختید. مثل این می‌ماند که یک فیلم‌ساز برای ساخت هر فیلم تازه‌ای، دوربین Panavision را دور بیندازد و شکل جدید آن را فراهم کند.

ما حالا به جایی رسیدیم که ابزار، ناشرین و توانایی فراهم کردن سرویس آنلاین را داریم و حالا می‌توانیم فکر کنیم زمانی که دنیای بسیار قابل باور، گرافیک نزدیک به واقعیت و هوش مصنوعی پیچیده را با یکدیگر داشته باشیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ این آینده بسیار جالبی است.

امیدوارم همان تاثیری که Netflix برروی تلویزیون‌ها و سایر سرویس‌های استریمر داشت را در عصر طلایی بازی‌ها که راجع به آن صحبت کردم ببینیم. بیاید امیدوار باشیم که می‌توانیم نسلی از نویسندگان و کارگردان‌هایی را به وجود آوریم که در رابطه با بازی‌ها اینگونه فکر می‌کنند."

در واقع بحث زیادی راجع به این موضوع هم وجود دارد که امسال می‌تواند از لحاظ عرضه بازی‌ها، بهترین سال در دهه اخیر باشد. حقیقتا غافل‌گیر کننده است که می‌بینیم عناوین قابل توجه و با ارزشی بر مبنای ماهانه منتشر می‌شوند؛ حتی در تابستانی که سال‌های گذشته، فصل خشک‌سالی بازی‌ها بود.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های هریسون چیست؟ آیا عصر طلایی بازی‌ها در راه است؟ یا فکر می‌کنید همین حالا هم در عصر طلایی بازی‌ها به سر می‌بریم؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame