دنیای Toy Story در عنوان Kingdom Hearts III بقدری زیباست که حتی سبب شگفتی کمپانی پیکسار (Pixar) شده است، اما همچنان باید منتظر ماند تا شاهد نمایشی از دنیای Big Hero 6 باشید. پس از رونمایی از دنیای Toy Story برای عنوان Kingdom Hearts III، بسیاری از افراد تحت‌تاثیر شباهت بسیار زیاد آن با نسخه سینمایی‌اش (انیمیشن‌های Toy Story) قرار […]

ویژگی‌های بصری دنیای Toy Story در عنوان Kingdom Hearts III پیکسار را شگفت‌زده نمود

دنیای Toy Story در عنوان Kingdom Hearts III بقدری زیباست که حتی سبب شگفتی کمپانی پیکسار (Pixar) شده است، اما همچنان باید منتظر ماند تا شاهد نمایشی از دنیای Big Hero 6 باشید.

پس از رونمایی از دنیای Toy Story برای عنوان Kingdom Hearts III، بسیاری از افراد تحت‌تاثیر شباهت بسیار زیاد آن با نسخه سینمایی‌اش (انیمیشن‌های Toy Story) قرار گرفتند. اما براساس آنچه که کارگردان بازی آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)در مصاحبه‌ای با مجله ژاپنی فامیتسو اعلام داشتند، طرفداران تنها اشخاصی نبوده‌اند که از مشاهده دنیای Toy Story شگفت‌زده شده‌اند.

آقای نومورا توضیح دادند که در ابتدا نمونه‌ ساده‌ای از دنیای Toy Story را از کمپانی پیکسار دریافت کرده‌ بودند، اما آن‌ها انتظار این را نداشتند که محصول نهایی، شامل چنین کیفیتی باشد. این موضوع سبب شد تا کارمندان کمپانی پیکسار نیز بشدت تحت‌تاثیر این بازی قرار گیرند. از آنجایی که کیفیت بصری بازی از زمان نسخه اول Kingdom Hearts بطرز قابل توجهی افزایش داشته، هر دنیا درون بازی سبک بصری مختص به خود را دارد، و حتی المان‌های گیم‌پلی آن‌ها نیز باهم متفاوت می‌باشد. آقای نومورا اشاره کردند که این موضوع شبیه این است که همزمان برروری چندین عنوان کار کنیم، و کار بسیار سختی است.

نکته قابل توجه این است که آقای نومورا توضیح دادند که دنیای Toy Story هم‌اکنون در مراحل پیشرفته ساخت و توسعه است. در واقع مدت زمان بسیاری است که آماده ارائه شده بود، اما به‌دلیل سیاست‌های کمپانی دیزنی و همچنین برنامه‌های تبلیغاتی آن‌ها، مجبور به صبر و تاخیر در نمایش بودند. از آنجایی که دنیای Toy Story محبوبیت بسیار بالایی دارد، تصمیم بر این شد که بهترین مکان برای رونمایی از آن نمایشگاه D23 است.

دو سال پیش نیز دنیای Big Hero 6 برای عنوان Kingdom Hearts III معرفی شد، اما درخواستی غیر منتظره بود (در ابتدا قرار نبود که دنیای Big Hero 6 در بازی وجود داشته باشد). بنابراین در آن زمان تنها مقدور بود تا تصویری از دنیای آن در معرض نمایش گذاشته شود. اما هم‌اکنون آقای نومورا تمایل دارد تا تریلری از آن را منتشر کند. از ایشان درخواست شد تا در مورد دنیای Big Hero 6 توضیحات بیشتری ارائه نماید، و آقای نومورا اظهار داشتند که کار ساخت آن به کندی و با صبر و حوصله پیش می‌رود، اما به‌دلیل اینکه آخرین دنیایی بود که به عنوان Kingdom Hearts III اضافه شد، بنابراین نسبت به سایر دنیاها در مراحل پایین‌تر ساخت و توسعه قرار دارد.

عنوان Kingdom Hearts III قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع متن: gamefa