سری Uncharted از زمان عرضه خود برروی PS3 در سال 2007، یکی از بهترین‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است. طی این 10 سال، تغییرات زیادی در این سری اعمال شده اما یک مورد هیچ‌ وقت تغییری نکرده و آن هم حضور نیتن دریک به عنوان قهرمان اصلی در تمام نسخه‌های آن است اما این‌بار با اسپین‌آف The Lost Legacy، شخصیت Chloe Frazer را کنترل خواهیم کرد. حالا می‌توانید 14 دقیقه از گیم‌پلی بازی را هم تماشا کنید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Attack of The Fanboy، براساس این ویدیو، تغییر شخصیت اصلی بازی تاکنون جهش عظیمی در گیم‌پلی ایجاد نکرده است. Chole همچنان مثل نیتن با سرعت می‌دود، می‌پرد، سنگر می‌گیرد و شلیک می‌کند. Chole و Nadine در این ویدیو به دنبال یک آثار باستانی هستند و بخش زیادی از این گیم‌پلی به رانندگی اختصاص داده شده است.

در توضیحات بازی آمده است:

"Chloe Frazer و Nadine Ross باید جرات رفتن به کوهستان Western Ghats به‌منظور پیدا کردن یک آثار باستانی و دست‌ساز هندی را داشته باشند و شهرهای گم شده Hoysala Empire را پیدا کنند. آن‌ها در این راه با یک جنگ‌جوی بی‌رحم به نام Asav روبه‌رو می‌شوند."

سازندگان می‌گویند Western Ghats که در ماداسگار قرار دارد، بزرگ‌ترین منطقه‌ای است که در یک بازی Uncharted پیاده‌سازی می‌شود.

حوادث بازی پس از داستان Uncharted 4 روی می‌دهند که از نظر بسیاری پایانی بر این سری بوده است. Uncharted: The Lost Legacy در 22 اوت (سه‌شنبه 31 مرداد) برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

  

  

 

منبع متن: pardisgame