اگرچه با توجه به تاخیر در عرضه بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2، شرکت Take-Two حضور کمرنگی در سال جاری خواهد داشت، اما اینطور که پیداست سال آینده میلادی، سالی پر زرق و برق و بزرگ برای این شرکت محبوب و موفق باشد. نه تنها بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ منتشر […]

اشاره شرکت Take-Two به بازی Borderlands 3

اگرچه با توجه به تاخیر در عرضه بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2، شرکت Take-Two حضور کمرنگی در سال جاری خواهد داشت، اما اینطور که پیداست سال آینده میلادی، سالی پر زرق و برق و بزرگ برای این شرکت محبوب و موفق باشد. نه تنها بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، بلکه شرکت Take-Two خبر از عرضه یک «بازی بزرگ» نیز داده است.

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت Take-Two – شرکت مادر راک‌استار گیمز (Rockstar Games) و ۲K Games – در جریان مصاحبه‌اش با وب‌سایت گیم‌اینداستری اظهار داشت:

بدیهی است که سال مالی ۲۰۱۹ با انتشار بازی Red Dead Redemption 2 و بازی بزرگ جدیدی از شرکت ۲K Games و همچنین عناوین ۲K Sports، هزینه‌های موثر مصرف‌کننده، NBA2K Online در چین، Social Point و چیزهای شبیه به آن بهتر از قبل خواهد بود.

پرسش مطرح شده این است که منظور زلنیک از «بازی بزرگ»، کدام عنوان خواهد بود. بی‌شک شرکت راک‌استار گیمز تنها اقدام به انتشار بازی Red Dead Redemption 2 خواهد کرد که به وضوع نیز از آن نام برده شده است. بنابراین غیرممکن است که در سال آینده شاهد بازی جدیدی از این شرکت موفق باشیم.

از سوی دیگر، بازی‌های بزرگ فعلی شرکت ۲K Games دو سری BioShock و Borderlands هستند. مجموعه موفق BioShock که مدت‌هاست در سکوت خبری است اما بارها شاهد اشاره به نسخه سوم Borderlands بوده‌ایم. بنابراین محتمل‌ترین گزینه، انتشار بازی Borderlands 3 خواهد بود. اگرچه هنوز چیزی در این باره قطعی نیست و باید منتظر رونمایی‌های شرکت Take-Two در آینده بمانیم.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی مورد انتظار Borderlands 3، گزارش مالی پیشین شرکت Take-Two حکایت از انتشار این بازی در سال ۲۰۱۸ میلادی داشت. همچنین تصویری از مراحل ضبط حرکات (Motion Picture) آن نیز منتشر شد که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa