مایکروسافت لیست بازی‌هایی که این هفته با تخفیف ارائه خواهند شد را اعلام کرد و به نظر می‌رسد که این زمان مناسبی است برای کسانی که به دنبال خرید بسته‌های الحاقی با قیمت مناسب هستند. برای کاربران ایکس‌باکس وان، بسته نقشه‌های مختلف بازی Call of Duty: Modern Warfare با ۳۵ درصد تخفیف و به قیمت […]

لیست تخفیفات این هفته بازی‌های ایکس‌باکس وان و ۳۶۰ اعلام شد

مایکروسافت لیست بازی‌هایی که این هفته با تخفیف ارائه خواهند شد را اعلام کرد و به نظر می‌رسد که این زمان مناسبی است برای کسانی که به دنبال خرید بسته‌های الحاقی با قیمت مناسب هستند.

برای کاربران ایکس‌باکس وان، بسته نقشه‌های مختلف بازی Call of Duty: Modern Warfare با ۳۵ درصد تخفیف و به قیمت ۹٫۷۴ دلار قابل دریافت است علاوه‌بر آن، Forza Horizon 3: Blizzard Mountain نیز با ۶۰ درصد تخفیف با قیمت ۸ دلار، در این هفته قابل دریافت خواهد بود. بسته الحاقی Final Stand از بازی Battlefield 4 نیز در حال حاضر به‌صورت رایگان قابل تهیه است. اگر دنبال یک بازی RPG باکیفیت هستید، باید اعلام کنم که می‌توانید Divinity: Original Sin را با قیمت ۱۳٫۲۰ دلار دریافت کنید.

برای کاربران ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز تعداد زیادی از بازی‌های Dynasty Warriors با یک تخفیف فوق‌العاده ۷۰ درصدی همراه شده‌اند و تعدادی از بازی‌های شبیه ساز کشاورزی نیز بر روی هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ۳۶۰، با تخفیف‌های جذاب رو‌به‌رو شده‌اند. تمامی این تخفیف‌ها تا تاریخ یکم آگوست قابل دریافت هستند. شما با مراجعه به وبسایت Major Nelson می‌توانید لیست کامل تخفیفات این هفته را که برای کاربران ایکس‌باکس وان و ۳۶۰ در نظر گرفته شده را مشاهده کنید؛ لازم به ذکر است که برای دریافت برخی از این تخفیفات باید عضو سرویس گلد شبکه ایکس‌باکس لایو باشید.

از دیگر اخبار مربوط به شبکه ایکس‌باکس لایو می‌توان به لیست بازی‌های رایگان ماه آگوست اشاره کرد که با مراجعه به این آدرس، می‌توانید اطلاعات بیشتری از این تخفیفات به دست آورید. آیا شما از هیچ‌کدام از این تخفیفات استفاده می‌کنید؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید که کدام یک از این تخفیف‌ها را استفاده خواهید کرد.

منبع متن: gamefa