احتمالا شما هم مثل بسیاری از بازی‌دوستان دیگر در سراسر دنیا، با دیدن جدیدترین پوستر فیلم Avengers: Infinity War که هفته‌ی گذشته به انتشار رسید، به یاد شخصیت Solid Snake از سری بازی‌های Metal Gear Solid افتاده‌اید. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. پوستر جدید فیلم Avengers: Infinity War در جریان مراسم کامیک‌ کان […]

شباهت عجیب کاپیتان آمریکا به اسنیک در جدیدترین پوستر فیلم Avengers: Infinity War

احتمالا شما هم مثل بسیاری از بازی‌دوستان دیگر در سراسر دنیا، با دیدن جدیدترین پوستر فیلم Avengers: Infinity War که هفته‌ی گذشته به انتشار رسید، به یاد شخصیت Solid Snake از سری بازی‌های Metal Gear Solid افتاده‌اید. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

پوستر جدید فیلم Avengers: Infinity War در جریان مراسم کامیک‌ کان سن دیگو به نمایش گذاشته شد. در این پوسته می‌بینیم که Thanos، شخصیت منفی این فیلم به وسیله‌ی گروهی رویایی از قهرمانان دنیای مارول، محاصره شده است.

چهره‌ی جدید و متفاوت کاپیتان آمریکا (Captain America) در این پوستر، یکی از مواردی بود که طرفداران دنیای سینما را بسیار غافلگیر کرد، اما نکته‌ی جالب در این است که چهره‌ی Chris Evans (بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا) در این پوستر برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی، بسیار آشنا است. بله! کریس ایوانس در این پوستر، شباهت عجبیبی به Snake افسانه‌ای دارد.

شما می‌توانید پوستر اصلی این فیلم را از قسمت پایین، مشاهده کنید. تصویر کریس ایوانس در پایین و سمت چپ این پوستر قرار دارد.

چهره‌ی کریس ایوانس در این پوستر را می‌توان چهره‌ی باکیفیت Snake در بازی Metal Gear Solid 2 دانست؛ جایی که Snake هنوز از چشم‌بند معروف خود، استفاده نمی‌کرد؛ البته با اضافه کردن یک چشم‌بند به تصویر هم می‌توان این چهره‌ی خشن را به Snake در Metal Gear Solid V نسبت داد.

از آنجایی که این شباهت بر کسی پوشیده نیست، طراحی به نام Bosslogic موارد لازم برای تکمیل این شباهت را به چهره‌ی کریس ایوانس اضافه کرده است.

با این شباهت زیاد، از حالا می‌توان کریس ایوانس را یکی از کاندیدای نقش Snake در فیلم Metal Gear دانست. آخرین نسخه از این بازی که به دست Hideo Kojima ساخته شده است، Metal Gear Solid V: Phantom Pain نام دارد و هم‌اکنون برروی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی فرعی این سری، Metal Gear Survive نام دارد و احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ برروی کنسول ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa