استودیوی Acid Wizard، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که در کشور لهستان واقع شده و یک عنوان وحشت بقای منحصر به فرد به نام Darkwood را در دست ساخت دارد. امروز، این استودیوی لهستانی، تاریخ انتشار بازی Darkwood را مشخص نمود. طبق اعلام استودیوی Acid Wizard، بازی Darkwood در تاریخ ۱۷ ماه آگست سال جاری وارد مرحله […]

تاریخ انتشار بازی وحشت بقای Darkwood مشخص شد

استودیوی Acid Wizard، یک استودیوی بازی سازی مستقل است که در کشور لهستان واقع شده و یک عنوان وحشت بقای منحصر به فرد به نام Darkwood را در دست ساخت دارد. امروز، این استودیوی لهستانی، تاریخ انتشار بازی Darkwood را مشخص نمود.

طبق اعلام استودیوی Acid Wizard، بازی Darkwood در تاریخ ۱۷ ماه آگست سال جاری وارد مرحله دسترسی زودهنگام می‌شود و برای پلتفرم های رایانه های شخصی، لینوکس و مک در دسترس قرار خواهد گرفت.

Darkwood یک بازی بالا به پایین وحشت بقا است و در آن بازی‌بازان باید توان خود را برای نجات یافتن و بقا نشان دهند. در این بازی، بازی‌بازان می‌توانند در روز روشن به صورت آزادانه در محیط جست و جو کرده و مواد لازم را برای زنده ماندن یا ساخت اسلحه ها و پیدا کردن راز و رمز ها پیدا نمایند. با این حال، زمانی که شب تاریک فرا می‌رسد، وحشت، این دنیا را فرا می‌گیرد. پیدا کردن پناهگاه، ساخت در ها و موانع و کار گذاشتن تله های مختلف در شب های ترسناک بازی، بسیار مهم است و باعث بقای شما تا صبح می‌شود. در محیط زنده و تصادفی بازی (به صورت تصادفی و رندوم در هر بار شکب می‌گیرد) شما می‌توانید ابزار و وسایل لازم را برای ارتقای توانایی های شخصیت خود پیدا کرده تا شاید یک شب دیگر را به سلامت سپری کنید.

به نظر می‌رسد در بازی Darkwood تصمیم‌های مهمی نیز خواهید گرفت و این تصمیم ها به مدت پیشروی شما در بازی بستگی خواهد داشت. هیچ وقت نباید در دنیای بازی به کسی اعتماد کرد زیرا دیوانگی ممکن است همه را لمس کرده و فرا گرفته باشد؛ حتی ممکن است شما را نیز فرابگیرد. شما می‌توانید از اینجا، وارد صفحه استیم بازی شوید و اطلاعات بیشتری در رابطه با Darkword به دست آورید.

منبع متن: gamefa