اخیرا فروش کنسول Xbox One کم شده است که دلیل احتمالی آن، آماده شدن خریداران برای خرید کنسول Xbox One X در پایان سال میلادی است. با این وجود بازار بازی‌ها همچنان مانند گذشته داغ است. به نظر می‌رسد دلیل این فروش خوب، غلبه کنسول سونی یعنی PS4 به بازار است و علاوه بر آن کنسول Nintendo Switch نیز با ظاهر شدن فراتر از انتظاراتمان توانسته است تا بخشی از بازار را تصرف کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اخیرا Koei Tecmo (سازنده و منتشرکننده بازی‌هایی همچون Nioh) در گزارش مالی خود اعلام کرد که انتظار دارند تا کسب‌وکارشان همچنان رونق داشته باشد چرا که دلیل اصلی رونق‌بخشی به کسب‌و‌کارشان را فروش خوب کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch می‌دانند. این شرکت تمام سرمایه‌گذاری خود را معطوف به این دو پلتفرم کرده است. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که فروش بیشتر این کنسول‌ها به نوبه خود موجب رونق بازار این شرکت نیز می‌شود.

از آن گذشته بسیار علاقه‌مندیم تا بدانیم این شرکت چگونه سرمایه‌گذاری خود را بین این دو پلتفرم تقسیم خواهد کرد. آیا این عرضه‌کننده بازی‌ها را برای تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد کرد یا تنها به ساخت و انتشار عناوین خود فقط برای این دو پلتفرم اکتفا خواهد کرد؟ باید منتظر ماند و دید.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame