Boss Key Productions، سازنده‌ی بازی Lawbreakers در جدیدترین اقدام خود، تاریخ شروع به کار بتای عمومی بازی مورد انتظار خود را مشخص کرده است و ضمنا از جوایزی که برای این بازی در نظر گرفته، پرده برداشته است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. طبق اطلاعیه‌ی سازندگان عنوان Lawbreakers، بتای عمومی این بازی از […]

تاریخ شروع بتای عمومی Lawbreakers مشخص شد
Boss Key Productions، سازنده‌ی بازی Lawbreakers در جدیدترین اقدام خود، تاریخ شروع به کار بتای عمومی بازی مورد انتظار خود را مشخص کرده است و ضمنا از جوایزی که برای این بازی در نظر گرفته، پرده برداشته است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

طبق اطلاعیه‌ی سازندگان عنوان Lawbreakers، بتای عمومی این بازی از تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد) در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای می‌توانند تا تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد) از تجربه‌ی بتای بازی لذت ببرند و به مدت ۴ روز از قانون‌شکنی و آشوب در Lawbreakers لذت ببرند. علاوه بر این، سازندگان اعلام کرده‌اند که بتای این بازی، شامل دو چالش‌ (Challenge) خواهد بود که بازیکنان با تکمیل آن‌ها، شانس بدست آوردن جوایز ارزشمندی را خواهند داشت.

طبق اعلام سازندگان، فایل‌های دانلودی این بتا از حالا و به صورت “pre-download”، قابل دریافت هستند و  تنها تا فردا در دسترس خواهند بود. پس اگر قصد تجربه‌ی بتای این بازی را دارید، به سرعت دست به کار شوید.

در زمان آغاز بتای بازی، بازیکنان می‌توانند تنها در یکی از این چالش‌ها شرکت کنند. یکی از این چالش‌ها مخصوص دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ و دیگری هم مربوط به کاربران رایانه‌های شخصی است.

چالشی که در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد، “Early Bird Beta Contest” نام دارد و از شما می‌خواهد تا ۳ مسابقه را در ۴ ساعت اولی که بتا شروع به کار کرده است، کامل کنید. بتای بازی در روز جمعه و از ساعت ۶:۳۰ بعد ظهر به وقت تهران شروع به کار خواهد کرد. با انجام این چالش، شانس برنده شدن یک کارت گرافیک Nvidia 1080ti و یا یک ماکت از تفنگ Aerator را خواهید داشت. البته در نظر داشته باشید که جوایز چالش رایانه‌های شخصی، تنها برای بازیکنان منطقه‌ی آمریکای شمالی در نظر گرفته شده‌اند.

چالش دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ “Play the Beta Contest” نام دارد و بسیار راحت‌تر از چالش نسخه‌ی رایانه‌های شخصی خواهد بود. با گرفتن یک اسکرین‌شات از بازی و پست کردن آن در صفحه‌ی توییتر خود با هشتگ LBBetaPS4# و #SkilledAF می‌توانید شانس به دست آوردن یک دستگاه کنسول پلی استیشن ۴ پرو را که با طرحی از بازی Lawbreakers مزین شده است، داشته باشید.

عنوان Lawbreakers در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) برروی دو کنسول پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. هنوز سازندگان، احتمال عرضه‌ی این بازی برروی دو کنسول ایکس باکس وان و نینتدو سوئیچ را رد نکرده‌اند، اما مهم‌ترین مشکلی که مانع عرضه‌ی Lawbreakers برروی کنسول نینتندو سوئیج می‌شود، کم بودن تعداد دکمه‌های این کنسول است. برای مطالعه‌ی کامل صحبت سازندگان درباره‌ی این موضوع، به این لینک مراجعه فرمایید. در ضمن برای مشاهده‌ی جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی که به معرفی کلاس Wraith می‌پردازد، می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

منبع متن: gamefa