نسخه جدید God of War قرار است تغییرات زیادی را در این سری اعمال کند. شاید بزرگ‌ترین آن‌ها دوربین بازی باشد که حالا مانند عناوین اکشن اخیر، کریتوس را نزدیک به پشت او دنبال می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، کوری بارلوگ به عنوان کارگردان بازی، طی مصاحبه‌ای با Daily Star گفت با این تصمیم مدت زیادی در تیم آن‌ها در استودیوی Santa Monica مخالفت می‌شد:

"این مبحثی بود که مدت زیادی با آن در تیم مخالفت می‌شد. اگر روند این موضوع هم به کندی پیش می‌رفت، احتمالا آن را نمی‌ساختیم. من باید به نوعی حمایت تیم را کنار می‌گذاشتم و می‌گفتم این چیزی است که می‌خواهم اما باید برای ماه‌ها و ماه‌ها با تیم مبارزه می‌کردم.

صحبت‌های کوری بارلوگ در رابطه با تبر کریتوس و دوربین بازی در God of War

در نهایت، جیسون مک دونالد به عنوان طراح ارشد مبارزات بازی که بیشتر دوست داشت دوربین بازی را به عقب‌تر ببریم، گفت برای چند روز من را تنها بگذارید تا چیزی را امتحان کنم. یک‌سری آزمایشات را انجام می‌دهم و سپس بر می‌گردم. بنابراین او تا آخر هفته بازگشت و این‌بار گفت همه شما قرار است بخندید زیرا چیزی که من انتخاب کرده‌ام، با موردی که شما از من انتظار دارید بسیار متفاوت است. جیسون گفت مورد بسیار جالبی را به دست آورده و حتی دوربین از آنچه که من می‌خواستم هم به پشت کریتوس نزدیک‌تر بود و برنده به حساب می‌آمدم.

سپس جیسون شروع کرد به صحبت راجع به آن و توضیح داد که چگونه هیچ‌کس فکر این مورد به ذهنش نرسید و ایده‌های زیادی هم داشت که چطور آن را در بازی پیاده‌سازی کنیم. چالش بسیار هیجان‌انگیزی بود."

کوری بارلوگ همچنین در رابطه با اهمیت تبر کریتوس در God of War گفت:

"درست از زمان شروع ساخت بازی، این یک انتخاب عمدی بود. تاریخچه‌ای طولانی برای این تبر وجود دارد که به همه نگفته‌ایم و در طول داستان بازی با آن آشنا می‌شوید.

این تبر، بیش از یک سلاح به حساب می‌آید. قطعا بخشی از تاریخ است که به‌طور مستقیم به هم مرتبط می‌شوند و با سایر نقاط دنیای God of War هم ارتباط دارد. مطمئنا مهم است."

God of War قرار است در نیمه اول سال 2018 به‌طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.

منبع متن: pardisgame