“بحث تغییر زاویه دوربین مدتزمان بسیاری بود که مورد مخالفت اعضای تیم قرار داشت. اگر این مخالفتها ادامه پیدا میکرد، فکر نمیکردم ما این عنوان را میساختیم”… عنوان جدید God of War که انحصارا برای کنسول پلیاستیشن ۴ معرفی شده، قرار است تغییرات بسیاری را در این فرانچایز ایجاد کند. شاید بزرگترین آنها تغییر زاویه دوربین […]

“بحث تغییر زاویه دوربین مدتزمان بسیاری بود که مورد مخالفت اعضای تیم قرار داشت. اگر این مخالفتها ادامه پیدا میکرد، فکر نمیکردم ما این عنوان را میساختیم”…
عنوان جدید God of War که انحصارا برای کنسول پلیاستیشن ۴ معرفی شده، قرار است تغییرات بسیاری را در این فرانچایز ایجاد کند. شاید بزرگترین آنها تغییر زاویه دوربین باشد، که کریتوس را به مانند عناوین اکشن از پشتسر دنبال میکند.
طی مصاحبهای با روزنامه the Daily Star، آقای کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان عنوان God of War اعلام نمود که این تصمیم خاص، مدتزمان بسیاری بود که تیم ما با آن مخالفت داشت.
بحث تغییر زاویه دوربین مدتزمان بسیاری بود که مورد مخالفت اعضای تیم قرار داشت. اگر این مخالفتها ادامه پیدا میکرد، فکر نمیکردم ما این عنوان را میساختیم. من دائما با تیم درحال گفتگو و مشاجره بودم و میگفتم این چیزی است که من میخواهم. ماههای بسیاری با تیم سر این موضوع دعوا کردم. درنهایت، طراح ارشد بخش مبازرات بازی آقای جیسون مکدونالد ( Jason McDonald) کسی که یکی از علاقهمندان نزدیکتر شدن زاویه دوربین بود گفت، باشد من حرفی ندارم. چند روزی من را تنها بگذارید تا روی این قضیه کار کنم، یکسری چیزها را آزمایش و نتیجه را اعلام میکنم.
بنابراین ما پس از تعطیلات آخر هفته بازگشتیم و او شروع کرد: خیلی خب، همه شما قراره به چیزی که میبینید بخندید، چون بنظرم چیزی که من انتخاب کردم با چیزی که شما فکر میکنید انتخاب کرده باشم، زمین تا آسمان فرق دارد. سپس توضیح داد چیزی که او طراحی کرده بسیار نزدیکتر از آن چیزی است که من ازش خواسته بودم، و آن زمان بود که من با خود گفتم “بالاخره برنده شدم!”. پس از آن جیسون درباره کاری که انجام داده، همان کاری که هیچکس حاضر به انجامش نشد صحبت نمود. و ایدههای زیادی در مورد اینکه چطور از این سیستم جدید پاسخ بگیریم ارائه کرد.
این قضیه یک چالش هیجانانگیز برای ما بود…
آقای بارلوگ همچنین در مورد اهمیت تبری که کریتوس در طول بازی از آن استفاده میکند صحبت کرد:
از همان ابتدا، تغییر سلاح کریتوس عمدی بود. پیشینه تاریخی بسیاری در مورد این تبر وجود دارد. تاریخی که تاکنون در موردش صحبت نکردیم، و قرار است در طول بازی روایت شود. آن تبر چیزی بیش از یک سلاح معمولی است. آن تبر تکهای از تاریخ است که مستقیما کاراکترهای بازی را به سایر دنیای آن متصل میکند. تبر قطعا در بازی نقش مهمی را ایفا میکند.
عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود.
منبع متن: gamefa