تماشا کنید: Vega Frontier Edition در برابر GTX 1080 در بازی  Resident Evil 7+ نتایج تست AMD RX Vega

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DsoGaming، امروز چند خبر جدید برای طرفدران AMD داریم. خبر اول این است که DudeRandom84 ویدیو جدیدی از مقایسه کارت گرافیک AMD Redeon Vega Frontier Edition با Nvidia GTX 1080 در بازی Resident Evil 7 منتشر کرده و خبر دوم اینکه از نتایج تست کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega با نرم‌افزار 3DMark رونمایی شد.

برخلاف سایر بازی‌ها AMD Redeon Vega Frontier Edition توانست در عنوان Resident Evil 7 هم‌پای Nvidia GTX 1080 ظاهر شود و حتی در بعضی از صحنه‌ها سریع‌تر از GTX 1080 باشد. البته در اینجا منظور از سریع‌تر تنها سه تا چهار فریم است و اختلاف در همین حد باقی می‌ماند. بعد از دیدن ویدیو زیر می‌توانید اطمینان داشته باشید که کارت گرافیک ساخت AMD به خوبی از پس اجرای عنوان Resident Evil 7 برمی‌آید.


دانلود SD - دانلود HD

و اکنون به بخش دوم خبر می‌پردازیم. Videocards (وبسایت بررسی کارت‌های گرافیک‌) نتایج تست کارت گرافیک دیگری با معماری Vega را منتشر کرد. بله همانطور که انتظار دارید این کارت همان AMD Radeon RX Vega است. نتایج این تست مشابه نتایج کارت گرافیک Vega Frontier Edition هستند و به همین دلیل بود که چند روز پیش خبری برای مقایسه کارت گرافیک Vega Frontier Edition با GTX 1080 در سایت قرار دادیم، چرا که از قبل می‌دانستیم که توان RX Vega تا حدود زیادی مشابه با برادرش Vega Frontier Edition است.

تماشا کنید: Vega Frontier Edition در برابر GTX 1080 در بازی  Resident Evil 7+ نتایج تست AMD RX Vega

همانطور که قبلا نیز گفتیم انتظار داشتیم که RX Vega در بین GTX 1080 و GTX 1080Ti جای بگیرد که در عمل نیز چنین شد و می‌بینیم که عملکرد RX Vega فاصله بسیار نزدیکی با GTX 1080  دارد.

انتظار داریم که RX Vega قیمت‌گذاری بهتری نسبت به رقیبش GTX1080 داشته باشد و در عین حال قوی‌تر از Vega Frontier Edition نیز باشد. البته تا به اینجا جای هیچ‌گونه نگرانی برای Nvidia وجود ندارد چرا که همچنان کارت گرافیک GTX 1080Ti با اختلاف زیادی پیروز میدان است و حتی در صورت لزوم می‌تواند با عرضه کارت گرافیک Volta بار دیگر این موفقیت را تکرار کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame