به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کنسول Nintendo Switch به موفقیت‌های زیادی رسیده است و حتی ساعاتی پیش خبری در رابطه با آمار فروش آن منتشر شد؛ اما با این حال سازندگان عناوین غربی همچنان درباره عرضه بازی‌های خود برای این کنسول مطمئن نیستند. حال، Ubisoft درباره عرضه عنوان Skull and Bones برای کنسول Switch توضیحاتی داد.

Skull and Bones بازی هیجان‌انگیزی به‌نظر می‌رسد و Ubisoft حول پشتیبانی از این عنوان برای چند سال برنامه دارد. جاستین فارن به عنوان کارگردان بازی، مصاحبه‌ای انجام داد و در آن درباره احتمال عدم عرضه عنوان Skull and Bones برای کنسول Switch حرف زد. او گفت:

"دنیایی که ما در حال توسعه  آن هستیم بسیار غنی و پرمحتوا است. تا به الان زیاد درباره نسخه Switch بازی خود حرف نزده‌ایم، اما اگر این اتفاق رخ دهد، ما از حداکثر نقاط قوت این کنسول استفاده خواهیم کرد."

این برای اولین بار نیست که سازندگان عناوین مختلف از عدم عرضه بازی‌های خود برای کنسول Switch می‌گویند؛ اما با این حال، Ubisoft حتی در گذشته نیز چند بازی مختلف مانند Steep ،Rayman Legends و Just Dance 2017 را برای این کنسول عرضه کرد. بنابراین، Ubisoft به Switch اهمیت می‌دهد و حتی حول عرضه برخی از عناوین خود برای این کنسول برنامه دارد.

عنوان Skull and Bones در تاریخ نامشخصی در سال 2018 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه می‌گردد.

منبع متن: pardisgame