به نظر میرسد که بازی جدید شرکت یوبیسافت که متمرمکز بر نبردهای دریایی و غارت و چپاول به سبک دزدان دریایی است، برروی کنسول نینتندو سوئیچ عرضه نخواهد شد. Justin Farren، کارگردان این بازی در مصاحبه با وبسایت Gamespot عنوان کرده است که دنیای این بازی، غنی و زیبا است و احتمالا نمیتوان این موارد را […]

به نظر میرسد که بازی جدید شرکت یوبیسافت که متمرمکز بر نبردهای دریایی و غارت و چپاول به سبک دزدان دریایی است، برروی کنسول نینتندو سوئیچ عرضه نخواهد شد. Justin Farren، کارگردان این بازی در مصاحبه با وبسایت Gamespot عنوان کرده است که دنیای این بازی، غنی و زیبا است و احتمالا نمیتوان این موارد را در نسخهی نینتدو سوئیچ پیاده کرد.
صحبتهای جاستین فارن دربارهی نسخهی نینتندو سوئیج Skull And Bones در قسمت پایین قابل مشاهده است.
جهانی که ما در این بازی خلق کردهایم، بسیار غنی است. ما صحبتهای زیادی دربارهی نسخهی نینتندو سوئیچ این بازی نداشتهایم، اما اگر قرار باشد که این موضوع به حقیقت تبدیل شود، دوست داریم که از حدکثر توان این کنسول استفاده کنیم.
اگرچه ممکن است این بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه نشود، با این حال شرکت یوبیسافت، برنامههای ویژهای را برای این کنسول در نظر دارد. طبق گفتهی مسئولان یوبیسافت، به زودی عناوین Rayman Legends، Steep و Just Dance 2017 برروی این کنسول، در دسترس خواهند بود.
در بخشی دیگر از مصاحبه، از جاستین فارن دربارهی برنامههای شرکت یوبیسافت برای کنسول موردانتظار ایکس باکس وان ایکس که در ماه نوامبر عرضه خواهد شد، سوال شده است که او، این گونه پاسخ داده است:
نمیتوانم چیز زیادی دربارهی یک کنسول خاص به زبان بیاورم، اما میتوانم این را بگویم که هدف یوبیسافت، همواره استفاده از بیشترین قدرت کنسولها بوده است. تمام اعضای تیم تکنیکی یوبیسافت در تلاش هستند تا هر یک از عناوین این شرکت از حداکثر کارایی کنسولهای نسل هشتمی استفاده کنند. پس زمانی که صحبت دربارهی حافظهی بیشتر و یا قدرت سختافزاری بیشتر در یک کنسول میشود، مطمئن باشید که ما از این قدرت اضافه بهره خواهیم برد.
هدف ما برروی تمام پلتفرمها یکسان است. ما دوست داریم که مطمئن شویم، اگر شما یکی از پلتفرمهای مقصد این بازی را در اختیار دارید، این احساس را داشته باشید که در حال تجربهی بهترین حالت ممکن از بازی Skull And Bones هستید.
بازی Skull And Bones یک بازی بر محوریت دزدان دریایی و نبرد کشتیها در اقیانوس هند است و تنها هدف بازیکنان، غرق کردن کشتیهای رقیب و به دست آوردن غنیمتهای آنهاست. استودیوی Ubisoft Singapore سازندهی این بازی خواهد بود. طراحی بخشهای مبارزات دریایی در بازی Assassin’s Creed IV: Black Flags بر عهدهی این استودیو بوده است؛ با این تفاسیر میتوان تا حد زیادی از کیفیت گیمپلی این بازی، مطمئن بود. یکی دیگر از عناوینی که این استودیو برروی آن کار کرده است، بازی کنسل شدهی Ghost Recon: Phantoms نام دارد. Skull And Bones، اولین تجربهی این استودیو به عنوان سازندهی ارشد یک بازی است و باید دید که آیا آنها در ساخت یک بازی باکیفیت و خوشساخت، موفق خواهند بود یا خیر.
هنوز تاریخ دقیقی برای عرضهی عنوان Skull And Bones مشخص نشده است، اما به احتمال قوی، حداکثر تا پایان سال ۲۰۱۸ برروی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. تمرکز اصلی این بازی برروی بخش چند نفره خواهد بود، اما طبق گفتهی سازندگان، این بازی یک بخش تک نفره هم خواهد داشت. طبق ادعای شرکت یوبیسافت، سازندگان قصد دارند تا به مدت ۱۰ الی ۱۵ سال از بازی Skull And Bones پشتیبانی کنند. برای مشاهدهی تریلرهای منتشر شده از این بازی، به این لینک مراجعه کنید.
منبع متن: gamefa