در یک کنفرانس خبری که به تازگی در چین برگزار شد، سونی اطلاعاتی در خصوص لیست بازی‌ها، پشتیبانی سخت‌افزاری و استراتژی نرم‌افزاری پلی‌استیشن در بازار چین، منتشر کرد. در ابتدا قرار است دو بازی جدید با نام Kill X و The Walker در کنار عناوینی همچون NBA 2k18، Fringe Wars، The Crew 2، Wipeout، Hidden […]

برنامه سونی برای پیشرفت پلی‌استیشن در بازار چین

در یک کنفرانس خبری که به تازگی در چین برگزار شد، سونی اطلاعاتی در خصوص لیست بازی‌ها، پشتیبانی سخت‌افزاری و استراتژی نرم‌افزاری پلی‌استیشن در بازار چین، منتشر کرد.

در ابتدا قرار است دو بازی جدید با نام Kill X و The Walker در کنار عناوینی همچون NBA 2k18، Fringe Wars، The Crew 2، Wipeout، Hidden Dragon Legend، NeverWinter، Freestyle و Gene Rain عرضه شوند.

سونی همچنین اعلام کرد که عناوین AAA بزرگتری در کنار بازی‌هایی همچون Knack 2، Sonic Forces و Shadow of the Colossus، در بازار چین عرضه خواهند شد. بازی‌های مخصوص پلی‌استیشن وی‌آر هم در لیست بازی‌های سونی قرار گرفته‌اند که در میان آن‌ها می‌توان به Jaunt VR، Yoku VR و Final Fantasy XV VR اشاره کرد.

علاوه بر این، سونی، در خصوص برنامه نرم‌افزاری پلی‌استیشن ۴ در چین، اعلام کرد که آن‌ها قصد وارد کردن بازی‌های خارجی از ایالات متحده و بریتانیا را دارند تا در کنار این عناوین، به ساخت بازی‌های چینی بپردازند. سونی همچنین قصد دارد ۱۰۰ بازی جدید برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن وی‌آر و پلی‌استیشن ویتا را وارد بازار چین کند.

در پایان این کنفرانس سونی اعلام کرده است که در حال حاضر ۷۰ میلیون کاربر، در شبکه پلی‌‌استیشن فعال هستند.

منبع متن: gamefa