بسته گسترش‌دهنده بخش چند‌نفره عنوان Final Fantasy 15 به‌زودی نسخه بتا دریافت خواهد کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Square Enix قول داده بود که یک بسته گسترش‌دهنده را برای عنوان Final Fantasy 15 توسعه دهد تا بخش چندنفره و آنلاین به این بازی اضافه شود. کار ساخت و توسعه این بسته رو به پایان است. نام این بسته که Comrades است، به‌زودی یک نسخه بتا دریافت خواهد کرد.

نسخه بتا این بسته گسترش‌دهنده از تاریخ 12 مرداد آغاز می‌شود و تا 16 مرداد ادامه خواهد داشت. شایان ذکر است که این نسخه بتا محدود خواهد بود، اما برای افرادی که Season Pass بازی Final Fantasy 15 را تهیه و خریداری کرده باشند، برای مدت نامحدودی دردسترس است.

شما در بخش چندنفره Final Fantasy 15 می‌توانید یک شخصیت جدید برای خود بسازید یا از چهار شخصیت اصلی این عنوان استفاده کنید؛ آن‌ها را ویرایش و شخصی‌سازی کنید، منطقه و پایگاه مخصوص به خود داشته باشید و با سلاح‌های متفاوتی که در بازی وجود دارد مراحل آن را طی کنید.

عنوان Final Fantasy 15 هم‌اکنون برای دو کنسول PS4 و Xbox One دردسترس است. همچنین، بسته گسترش‌دهنده Comrades که بخش چندنفره و آنلاین را به بازی اضافه می‌کند، برای هر دو پلتفرم منتشر خواهد شد. به‌علاوه، نسخه بتا نیز برای هر دو کنسول عرضه می‌گردد و یک روز پیش از تاریخ انتشار رسمی آن، کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه‌های Store و Live بتا را دانلود کنند.

منبع متن: pardisgame