در ماه گذشته، توکی گیمز (۲K Games) از عرضه‌ی نسخه‌ی کلکسیونی WWE 2K18 خبر داد، بدون اینکه محتویات آن را مشخص کند، اما با این حال، به‌تازگی جزئیات کاملی از این نسخه‌ی ویژه را به انتشار رسانده و نام آن را (Cena (Nuff اعلام کرده است. نسخه‌ی (Cena (Nuff شامل محتویات نسخه‌ی دیلاکس WWE 2K18 […]

جزئیات نسخه‌ی کلکسیونی WWE 2K18 منتشر شدند

در ماه گذشته، توکی گیمز (۲K Games) از عرضه‌ی نسخه‌ی کلکسیونی WWE 2K18 خبر داد، بدون اینکه محتویات آن را مشخص کند، اما با این حال، به‌تازگی جزئیات کاملی از این نسخه‌ی ویژه را به انتشار رسانده و نام آن را (Cena (Nuff اعلام کرده است.

نسخه‌ی (Cena (Nuff شامل محتویات نسخه‌ی دیلاکس WWE 2K18 می‌شود؛ یعنی سیزن پس بازی، کشتی‌گیران باتسیتا (Batista) و راب ون دم (Rob Van Dam) و دو مدل مختلف از جان سینا (John Cena) با نام‌های One Night Stand و Wrestlemania 26.

علاوه بر این‌ها، این نسخه از بسته‌بندی ویژه‌ای بهره می‌برد و حاوی اکشن فیگور جان سینا به همراه نماد شانزدهمین قهرمانی و تصویری با دست نوشته‌ی وی است. ضمناً این نسخه چندین Supercard برای جان سینا، باتسیتا و راب ون دم را در بازی اصلی با خود به همراه دارد. در آخر، باید بگوییم که قیمت این نسخه‌ی کلکسیونی ۱۴۹٫۹۹ دلار است.

WWE 2K18 در ۱۷ اُکتبر مصادف با ۲۵ مهر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان منتشر می‌گردد و نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آن در تاریخ دیرتری طی پاییز سال جاری میلادی روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع متن: gamefa