تیم سازنده در توییتر خود اعلام کرده که تصمیم گرفتند بازی را در سال ۲۰۲۳ عرضه کنند. طبق چیزی که نوشته شده این بازی یکی از عناوین بسیار حریصانه بوده و گسترده است. حال تیم سازنده از این زمان استفاده خواهند کرد تا تجربه بازیکنان را در این مدت بهتر کنند. همینطور اینکه آرک ریدرز در این مدت به پتانسیل کامل خود خواهد رسید. همینطور اینکه تیم سازنده قصد دارد با عرضه یک نسخه آزمایشی آرک رایدرز را با گیمرها آزمایش کند.

بیشتر بخوانید: بازی اکشن آنلاین ARC Raiders از سوی سازندگان سابق بتلفیلد معرفی شد

بازی آرک ریدرز تأخیر

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی اعلام نشده است. با اینحال انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران قرار بگیرد. هنوز اطلاعات چندانی نیز از آرک رایدرز منتشر نشده است. آرک رایدرز قرار است رایگان باشد. همینطور اینکه در سبک سوم شخص شوتر بوده و حالت علمی تخیلی دارد. بازیکنان در این عنوان باید با موجودات فضایی مبارزه کرده و تلاش کنند آن‌ها را شکست دهند.

ما اولین بار در مراسم گیم اواردز (Game Awards) شاهد بازی آرک ریدرز بودیم. با توجه به سابقه خوبی که سازندگان این بازی در مجموعه بتلفیلد (Battlefield) دارند، انتظار می‌رود بازی با کیفیتی را به طرفداران ارائه دهند. در حال حاضر رقابت در دنیای بازی‌های رایگان بسیار سنگین بوده و هر عنوان جدید باید تلاش کند بهترین تجربه ممکن را به کاربران ارائه دهد.

آرک رایدرز در زمان عرضه برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. نکته اصلی در مورد آرک رایدرز این است که نباید یک بازی تکراری باشد. البته با توجه به توضیحاتی که در مورد این بازی منتشر شده، آرک ریدرز با اکثر عناوین رایگان تفاوت خواهد داشت.

منبع: Polygon.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته عرضه بازی ARC Raiders تا سال ۲۰۲۳ با تأخیر مواجه شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala