به طور دقیق، در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) بازیکنان می‌توانند بازی را به صورت رایگان روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی دانلود کنند. الکترونیک آرتز نیز با اشاره به این موضوع بیان کرد:

با رایگان شدن بازی The Sims 4، تیم ما بیش از هر زمان دیگری روی توسعه‌ی محتوای جدید برای بازیکنان خود متمرکز شده و ما به توسعه و انتشار بسته‌ها‌ی الحاقی، کیت‌ها و Sims Delivery Express در آینده ادامه خواهیم داد.

استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی Maxis قصد دارد تا جزئیات بیشتری را در مورد برنامه‌های آینده خود برای این بازی که در حال حاضر ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد، در جریان لایو استریمی در ۲۶ مهر به اشتراک بگذارد. از طرفی تا تاریح تا ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر)، دارندگان فعلی بازی کیت جدید Desert Luxe را رایگان دریافت خواهند کرد. طبق گفته‌ی الکترونیک آرتز، بازیکنان سیمز می‌توانند با کیت Desert Luxe، مبلمان و دکور خانه‌ی خود را با مواردی الهام گرفته از حال و هوای صحرا جایگزین کنند.

سیمز 4

سیمز ۴ ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در سال ۲۰۱۷ به پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان راه پیدا کرد. هم اکنون نیز روی کنسول‌های نسل جدید قابل تجربه است. طبق آمار منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز، این بازی تا فوریه‌ی ۲۰۱۹ بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد داشته و تا فوریه‌ی ۲۰۲۱ توسط بیش از ۳۳ میلیون نفر تجربه شده است.

گفتنی است که اندرو ویلسون (Andrew Wilson) به عنوان مدیر عامل این کمپانی، در نوامبر گذشته بیان کرد:

سیمز یکی از مجموعه‌های بزرگ ما است و در سبک شبیه‌ساز زندگی، رقبای کمی برای آن وجود دارد. تیم سازنده همچنان به این فکر می‌کند که چگونه می‌تواند این آی‌پی را حتی بیشتر از امروز در ژانر خود رشد دهد.

سیمز ۴ در ۲۶ مهر روی تمامی پلتفرم‌ها رایگان خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که بسته‌‌های الحاقی آن که از قضا تعداد آن‌ها نیز زیاد است، همچنان به صورت پولی قابل تجربه هستند.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سیمز ۴ از اواخر مهر برای همیشه رایگان خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala