Replaced یک اثر علمی‌تخیلی ۲.۵ بعدی است که در آن در نقش R.E.A.C.H قرار خواهید گرفت. ریچ یک هوش مصنوعی است که بر خلاف میل خود در بدن یک انسان به دام افتاده است. این بازی ترکیبی از المان‌های پلتفرمینگ سینمایی و جذاب، جلوه‌های بصری پیکسلی و خیره‌کننده، گیم‌پلی اکشن و یک داستان دیستوپیایی عمیق و درگیرکننده است که در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی در جریان است.

در توضیحات بازی آمده است که در شهر فینیکس و اطراف آن، قانون‌شکنان در جامعه زیاد شده‌اند. همه چیز با فساد و طمع اداره شده و صاحبان قدرت، انسان‌ها و اندام‌هایشان را چیزی بیش از یک کالا نمی‌دانند. کاوش و کشف اسرار این شهر از دیدگاه هوش مصنوعی داستان بدون شک جذاب خواهد بود زیرا که او به تازگی شروع به درک چگونگی انسان بودن در یک دنیای از هم گسیخته کرده است.

بازی Replaced

همچنین به نظر می‌رسد که اعضای استودیوی Sad Cat با الهام از آثار سینمایی سایبرپانکی مانند Blade Runner 2049 و Upgrade می‌خواهند دنیایی عمیق و پیچیده را با گرافیک پیکسلی در بطن گذشته‌ی تلخ و REPLACED بسازند. گفتنی است که تریلر جدید بازی، بیشتر دنیای رترو و در عین حال آینده‌نگرانه‌ی بازی را به نمایش می‌گذارد و با نگاهی اجمالی به مناظر تاریک و متروکه‌ی آن، مناظر پر زرق و برق نئونی و سیستم مبارزات خاص آن، در مورد برخی از پیشینه‌های دنیای آن توضیحاتی ارائه می‌کند. در هر صورت باید دید که این استودیوی تازه‌کار با این بازی چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت.

بازی Replaced در سال ۲۰۲۳ برای ایکس‌باکس سری، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی همچنین از طریق سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ تریلر جدیدی از بازی پلتفرمر و علمی‌تخیلی Replaced منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala