این بازی در ماه گذشته عرضه و با استقبال گسترده‌ی بازیکنان و منتقدان مواجه شد. رگناروک موفق شد تا یکی از بهترین بازی‌های سال از نظر نمره لقب گیرد و شش جایزه را در  مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ بدست آورد. بسیاری از طرفداران احتمالا تاکنون داستان اصلی بازی و ماموریت‌های جانبی آن را پشت سر گذاشته‌اند اما ممکن است که هنوز آماده‌ی خداحافظی با آخرین ماجراجویی کریتوس نباشند.

حالت نیو گیم پلاس دیگر به یک المان اصلی در بازی‌های این سری تبدیل شده است، اما نسخه‌ی ۲۰۱۸ بدون این ویژگی عرضه شد. البته مدتی پس از عرضه، استودیوی سانتا مونیکا با یک به‌روزرسانی رایگان این حالت را در دسترس بازیکنان قرار داد. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از طرفداران انتظار این حالت را در نسخه‌ی رگناروک داشتند و به نظر می‌رسد که آن را نیز دریافت خواهند کرد.

God of War Ragnarok

استودیوی سانتا مونیکا تایید کرده است که این حالت در بهار ۲۰۲۳ برای بازی عرضه می‌شود. متأسفانه تاکنون جزئیات بیشتری در مورد این حالت در دسترس نیست و باید تا زمان انتشار اخبار بیشتر منتظر بمانیم. هرچند می‌توان تصور کرد که این حالت به گیمرها این امکان را می‌دهد که با تمام تجهیزات و ارتقاها به همان درجه‌ی سختی خود بازگردند، اما اگر به بازیکنان اجازه دهد تا درجه سختی را نیز بالا ببرند، جالب خواهد بود.

گفتنی است که برخی از بازی‌ها وجود دارند که به بازیکنان اجازه نمی‌دهند تا حالت نیو گیم پلاس را در سختی‌های مختلف بازی کنند، اما از آنجایی که گاد آو وار رگناروک در حال حاضر به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر زمان که مایل بودند، درجه سختی را تغییر دهند، تصور اینکه چنین محدودیتی برای این بازی خاص وجود داشته باشد، سخت است. از طرفی در نسخه‌ی ۲۰۱۸ بازیکنان همچنین می‌توانستند مجموعه‌های زرهی جدیدی برای کریتوس و آترئوس بسازند و همچنین توانایی تبدیل طلسم‌ها را داشتند. از طرفی این حالت، الگوهای حمله‌ی والکیری‌ها را تغییر داد. با توجه به این احتمالا شاهد تغییر الگوی حمله‌ی برزرکرها (Berserkers) نیز خواهیم بود.

گاد آو وار رگناروک برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس است.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته حالت نیو گیم پلاس گاد آو وار رگناروک بهار سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala