کلوئی بیلی در تازه‌ترین صحبت‌های خود از علاقه‌اش نسبت به ایفای نقش شخصیت استورم در گروه مردان ایکس گفته است.

کلوئی بیلی خواهان ایفای نقش استورم در دنیای سینمایی مارول است

ایلیا عسگری
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

کلوئی بیلی در تازه‌ترین صحبت‌های خود از علاقه‌اش نسبت به ایفای نقش شخصیت استورم در گروه مردان ایکس گفته است.

هلی بیلی، بازیگر و خواننده ۲۲ ساله آمریکایی که به زودی با فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) بر پرده سینما ظاهر خواهد شد، یکی از مسائل بحث‌برانگیز و حاشیه‌ای سینما بوده است. ایفای نقش یک پری دریایی سفید پوست توسط بازیگری سیاه پوست موجب ایجاد سر و صدای رسانه‌ای بسیاری در شبکه‌های مجازی شده و سبب ایجاد ۲ دوستگی بین مردم گشته است. حال خواهر او که کلوئی بیلی نام دارد، در صحبت‌های خود به موضوع جالبی اشاره کرده است.

در جریان مصاحبه با کلوئی بیلی، زمانی که درباره شانس حضور خواهرش در فیلم The Little Mermaid صحبت شد، او اعلام کرد که:

به نظر من، همه‌چیز به زمان و مکان مناسب بستگی دارد تا شانس و اقبال به سراغ شما بیاید و می‌دانم که هیلی، بهترین گزینه برای آریل بوده است و من بابت چنین اتفاقی به او افتخار می‌کنم. صدای آسمانی و دلنشین او قطعاً به شخصیت آریل خواهد نشست. من فراتر از هر هنری دیگری، به بازیگری علاقه دارم زیرا در در این عرصه می‌توانم بدون هیچ قضاوتی، به صورت آزادانه خودم باشم.

زمانی که از او درباره شخصیت انیمیشنی مورد علاقه‌اش از کمپانی دیزنی سوال شد تا او بتواند روزی ایفای نقش آن را در اثری لایو اکشن بر عهده داشته باشد، پاسخ داد:

درباره لایو اکشن زیاد مطمئن نیستم ولی من دوست دارم که ایفای نقش شخصیت استورم را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشته باشم. با توجه به این که کمپانی دیزنی صاحب مارول است، پاسخ سوالتان را گرفته‌اید.

وضعیت گروه مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول هنوز نامشخص بوده و هیچ برنامه‌ای از آن تاکنون اعلام نشده است. شاید روزی شاهد هنرنمایی کلوئی بیلی در قامت استورم باشیم؛ تا آن روز باید صبر کرد و دید که استودیو مارول چه برنامه‌هایی در نظر دارد و از سوی دیگر نیز باید دید که هنرنمایی هلی بیلی در فیلم لایو اکشن The Little Mermaid با چه واکنش‌هایی روبرو خواهد شد.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Marvel, X-Men, دنیای سینمایی مارول, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa