امروز قرار است خود را برای سال نو آماده کنیم و یک سفره‌‌ی هفت سین گیمینگ جذاب، متشکل از بازی‌های دوست دوست داشتنی و محبوب بچینیم. با گیمفا همراه باشید. سلام به شما کاربرهای گیمفا، امیدوارم که حالتان خوب و لبتان خندان باشد. کم‌کم به سال ۱۴۰۲ نزدیک می‌شویم و از حق نگذریم، یک سال […]

سفره‌ی هفت سین گیمینگ گیمفا

محمدرضا نوروزی
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

امروز قرار است خود را برای سال نو آماده کنیم و یک سفره‌‌ی هفت سین گیمینگ جذاب، متشکل از بازی‌های دوست دوست داشتنی و محبوب بچینیم. با گیمفا همراه باشید.

سلام به شما کاربرهای گیمفا، امیدوارم که حالتان خوب و لبتان خندان باشد. کم‌کم به سال ۱۴۰۲ نزدیک می‌شویم و از حق نگذریم، یک سال غنی از بازی‌های ویدیویی را پشت سر گذاشتیم و شاهد عناوین بسیار خوبی در سال ۱۴۰۱ بودیم. ما هم در تیم گیمفا خودمان را برای سال جدید آماده کرده‌‎‌ایم و قرار است تا در سال جدید، قوی‌تر و به‌روزتر از همیشه در خدمت شما باشیم.

همانطور که احتمالا از تیتر این مقاله حدس زده‌اید، امروز قرار است تا یک سفره‌ی هفت‌ سین خودمانی بچینیم و سعی کنیم در این سفره، از ۷ بازی‌ جذاب استفاده کنیم. هر یک از این بازی‌ها نمادی از عوامل موفقیت در زندگی هستند و می‌توان با استفاده از این بازی‌ها درس‌هایی یاد گرفت که در زندگی به دردمان خواهد خورد.

اما قبل از شروع، یک توضیح کوچک باید بدهم. جالب است بدانید که ما در زبان فارسی نمی‌توانیم اول کلمه‌ها را با ساکن شروع کنیم. برای مثال، اگر قرار باشد بازی Splinter Cell را به گویش فارسی بنویسیم، از یک «اِ» کمکی استفاده می‌کنیم و آن رو به شکل «اسپلینتر سل» می‌نویسیم؛ در صورتی که گویش اصلی این کلمه به شکل «سپلینترسل» است. از آن جایی که این اشکال می‌تواند تعداد زیادی از بازی‌های خوب که درسفره‌ی هفت‌ سینمان جا دارند را حذف کند، ما هم از این ایراد کوچک فاکتور می‌گیریم و بنای وجود هر بازی در سفره‌ی هفت سینمان را روی گویش آن اثر می‌گذاریم.

Sekiro: Shadows Die Twice : نمادی برای مقاومت

بازی ویدیویی ، برترین ها ، مقالات بازی
mario, Sekiro: Shadows Die Twice, Splinter Cell, Star Wars: Jedi Fallen Order, نوروز 1402

منبع متن: gamefa