به تازگی نقدها و نمرات فصل اول سریال Lucky Hank با بازی باب اودنکرک منتشر شده و منتقدان نمرات خوبی به آن داده‌اند. سریال هنک خوش‌شانس (Lucky Hank) اثری کمدی و درام از شبکه ای‌ام‌سی به شمار می‌رود که نقش اصلی آن را باب اودنکیرک به تصویر می‌کشد و حالا نقدها و نمرات آن منتشر […]

نقدها و نمرات سریال Lucky Hank

علی محمدپناه
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
سریال Lucky Hank

به تازگی نقدها و نمرات فصل اول سریال Lucky Hank با بازی باب اودنکرک منتشر شده و منتقدان نمرات خوبی به آن داده‌اند.

سریال هنک خوش‌شانس (Lucky Hank) اثری کمدی و درام از شبکه ای‌ام‌سی به شمار می‌رود که نقش اصلی آن را باب اودنکیرک به تصویر می‌کشد و حالا نقدها و نمرات آن منتشر شده است.

منتقدان بر این باور هستند که سریال «هنک خوش‌شانس» با داشتن بازیگری با استعداد و توانمند همچون باب اودنکیرک و همچنین بهره بردن از کمدی‌ای که در رفتار انسانی ریشه دارد، تجربه تماشای بسیار خوب و دلنشینی را برای بینندگان رقم می‌زند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز برای سریال «هنک خوش‌شانس» امتیاز ۹۶ درصد به ثبت رسیده که بر اساس ۲۶ نقد منتشر شده برای آن است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۰ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۱ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه می‌توانید نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را شاهد باشید.

نظرات منتقدان درباره سریال Lucky Hank

  • راتن تومیتوز | ۲۶ نقد – امتیاز ۹۶ درصد
  • متاکریتیک | ۲۱ نقد – امتیاز ۷۰ از صد

«۱۰۰/۱۰۰ Collider | منتقد: تانیا حسین»

با حضور لیبرشتاین و زلمن در رأس ساخت سریال «هنک خوش‌شانس» این اثر کار بسیار خوبی در تعادل برقرار کردن بین کمدی بامزه خودش و لحظات تلخ و شیرین صمیمانه‌اش انجام داده است و همین نیز آن را به اثری تبدیل می‌کند که می‎‌تواند به سرعت در بین طرفداران محبوب شود.

«۸۳/۱۰۰ The Playlist | منتقد: چیس هاچینسون»

سریال «هنک خوش‌شانس» آن تاریکی غنی و کارگردانی تیز سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) را ندارد اما از لحن کمدی بیشتری برخوردار است و حضور باب اودنکیرک و دیگر بازیگران توانسته آن را به سطح بالاتری ارتقاء بدهد.

«۷۵/۱۰۰ TV Guide | منتقد: کایل فاول»

به خاطر درون مایه سریال «هنک خوش‌شانس» این اثر ممکن است باب میل همه افراد نباشد. طنز این اثر می‌تواند خشک و تاریک باشد و لحظات خوش‌بینانه آن نیز گاهی اوقات با دوز زیادی از واقعیت‌گرایی همراه می‌شوند. با این وجود، اگر با این گروه بازیگران همراه شوید و به آن‌ها فرصت بدهید، می‌توانید در نهایت تجربه یک نمایش منحصربه‌فرد،‌ متحرک و انسانی را داشته باشید.

«۷۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

کاملا مشخص است که سریال «هنک خوش‌شانس» با بازی خوب بازیگران همراه شده و باب اودنکیرک نیز همانند همیشه عالی است و دیگر بازیگران نیز به خوبی از پس نقش‌های خود برآمدند. این در حالی است که نویسندگی سریال نیز تند و تیز است ولی هنوز در مرحله امیدوارکننده بودن قرار دارد.

«۶۷/۱۰۰ IndieWire | منتقد: بن تراورس»

اینکه سریال «هنک خوش‌شانس» قرار است همانند سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» تاریک باشد یا اینکه جنبه نرم‌تر و روشن‌تری داشته باشد، کاملا مشخص نیست. با اینکه فضای بسیار زیادی برای گسترش داستان وجود دارد اما ماهیت واقعی سریال یعنی اینکه یک کمدی تاریک یا یک درام روشن است، باعث شده تا سوالات بسیار زیادی برای بیننده شکل بگیرد.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

سریال «هنک خوش‌شانس» هنوز در مراحل اولیه خودش قرار دارد ولی پتانسیل تبدیل شدن به سریال خوبی را دارد. سریال این توانایی را دارد که به طور کامل به باب اودنکیرک وابسته نباشد و دیگر کاراکترهای داستان را نیز به سطح بالایی برساند.

«۶۰/۱۰۰ Variety | منتقد: جاشوا آلستون»

سریال «هنک خوش‌شانس» به خوبی توانسته تا احساسات اساتید را به تصویر بکشد. با این حال، این اثر به جای اینکه گام‌های محکمی به سمتی مشخص بردارد، نتوانسته مسیر مشخصی را برای خودش تعیین کند. با این وجود، هنک از آن دسته کاراکترهای دوست‌داشتنی است که برخی از بینندگان می‌توانند عمیقا با او ارتباط بگیرند.

فیلم و سریال ، نمرات فیلم
Lucky Hank, باب اودنکیرک, سریال هنک خوش‌شانس, نمرات فیلم

منبع متن: gamefa