استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) تریلر داستانی بازی Star Wars Jedi: Survivor را به اشتراک گذاشت که خبر از بازگشت یک کاراکتر محبوب می‌دهد. تریلر داستانی منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید: طبق پیش‌نمایش‌های منتشر شده، اکتشاف و کاوش در Star Wars Jedi: Survivor نسبت به نسخه Fallen Order گسترده‌تر شده و پاداش‌های بیشتری […]

ویدیو: تریلر داستانی Star Wars Jedi: Survivor را مشاهده کنید

محمد حسین کریمی
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) تریلر داستانی بازی Star Wars Jedi: Survivor را به اشتراک گذاشت که خبر از بازگشت یک کاراکتر محبوب می‌دهد.

تریلر داستانی منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

طبق پیش‌نمایش‌های منتشر شده، اکتشاف و کاوش در Star Wars Jedi: Survivor نسبت به نسخه Fallen Order گسترده‌تر شده و پاداش‌های بیشتری را برای مخاطبین در نظر می‌گیرد. همچنین، آیتم‌های تزئینی شامل لباس‌ و مدل موی شخصیت اصلی نیز در این نسخه وجود دارند. از سوی دیگر، Star Wars Jedi: Survivor دارای یک نقشه بوده که به طور مستقیم با نقاط سفر سریع (Fast Travel) و نشانگرها برای مناطق ناشناخته طراحی شده است.

پیش از این، استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor، طی مصاحبه‌ای جزئیات جدیدی در مورد داستان و مکانیزم گیم‌پلی این بازی ارائه داد. Survivor دارای مجموعه‌ای از موضع‌گیری‌های مبارزه‌ای جدید است که کال کستیس (Cal Kestis)، پروتاگونیست بازی، می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. در مجموع، ۵ موضع مبارزه‌ای برای بازیکنان وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. به گفتۀ آسموسن، سودمندی هر موضع بستگی به دشمنی دارد که در مقابل آن قرار دارید. استفاده از انواع خاصی موضع‌گیری‌ها در برابر انواع خاصی از دشمنان مفیدتر است و این به بازیکن بستگی دارد که با شکست دفاع دشمنان و کشف بهترین سلاح انتخابی برای هر نوع برخورد جنگی، متوجۀ آن شود.

از طرف دیگر، قابلیت رام کردن برخی موجودات و سوار شدن بر آن‌ها نیز در Star Wars Jedi: Survivor وجود دارد. همچنین شخصیت اصلی به برخی از مکانیک‌های جدید پیمایش دسترسی دارد که به طبیعی‌تر و شهودی‌تر کردن اکتشاف کمک می‌کند. او دارای تعدادی مهارت جدید است که برای بالا رفتن و عبور از شکاف‌های بزرگ‌ کمک‌کننده هستند. مدتی پیش نیز تایید شد که این بازی از ویژگی قطع عضو برخوردار است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.

PC ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، انتخاب سردبیر ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی ، تریلر، ویدیو و موسیقی
Electronic Arts, Respawn Entertainment, Star Wars Jedi: Survivor

منبع متن: gamefa